hej , jag undrar om du använder dina primeboots mer? om du inte gör det isåfall varför? kram!

TACK SÅ MYCKET!

hej! skulle du sälja din skal på bloggen? :) kraam!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Har följt din blogg nu i snart ett år och varje gång jag klickar mig in för att kolla dina nya inlägg, så blir jag alltid lika inspirerad och glad. Dessutom finns det alltid till 99% ett nytt inlägg också! Jätte roligt verkligen! Att vara så ung som du, men ändå så duktig är inte något man stöter på varje dag. Jag tycker verkligen du ska ta åt dig av det jag skriver, för det tror jag ett flertal läsare och dina nära och kära skulle hålla med om. Att jag kan säga "dina nära och kära" utan att ens ha träffat dig, så tror jag verkligen det är så. Du verkar vara en toppen tjej, som aldrig skulle välja en vän efter utseende eller klädsel. Du verkar som en person som bryr sig om insidan, vad personen har att ge och offra till dig. Klart du kanske vill ha vänner som har fina kläder, men jag tror inte det är det första du som person kollar på. Jag är ganska ofta i Göteborg, men jag har aldrig sett eller stött på dig. Ifall jag skulle göra det, så lovar jag att komma fram och presentera mig. Jag är säker på att jag inte ändrat min syn på din blogg tills dess!



Något jag skulle vilja ha mer på din blogg av är dina outfits (detta ska inte tas som något negativt, din blogg är redan toppen bra!). För varje gång du visar en outfits så blir jag alltid lika inspirerad. Visa gärna upp kläder och outfits som du inte bär till vardags, utan kläder från din garderob.



Jag skulle vilja tacka dig för att jag får ta del av din underbara blogg och vardag. Du verkar leva ett roligt liv, ta vara på att du är ung. Jag vill även önska dig lycka till med livet. Jag hoppas verkligen det går bra för dig i skolan och i dina fritids aktiviteter. Dessutom vill jag berätta att jag tycker din pojkvän Ronni ser ut att passa dig mycket bra. Tänk att han gav dig ett par Jeffery C skor? Det är helt underbart att få som flickvän kan jag förstå!!



Tack och återigen tack. Din blogg är bäst. :)



Kramar från Vivian

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR