Ronni har inte betalat det han är sosse

TACK SÅ MYCKET!

Ronni är fan sosse han har inte köpt dom! Eller så är dom Fake!

TACK SÅ MYCKET!

Asså vad är sosse? Eller det är väl typ socialdemokrat, men typ är det nåt fel på det eller vad menas med det? haha snälla kan du svara för jag har undrat det ganska länge nu:)

TACK SÅ MYCKET!

vill se hur du såg ut , bilder :)

TACK SÅ MYCKET!

Kan du inte skriva vad du gjorde hela nyår? Dagen och kvällen:)

TACK SÅ MYCKET!

åh vilken snäll pojkvän du har hehe, ni är så galet fina tillsammans! :) jag vill gärna se hur du såg ut också! :)

TACK SÅ MYCKET!

Lägg in bilder på hur du såg ut och vad du gjorde! :)) <3

TACK SÅ MYCKET!

åh herregud, jag döööööör (eller nej jag swimmar) skit du har världens finaste pojkvän ju, de där är de snyggaste skorna som typ har skapats! jeeeesseeees! (!!!)

TACK SÅ MYCKET!

dom ser lite fejk ut?

TACK SÅ MYCKET!

Men att folk orkar komentera massa skit, de är bara avudsjuka!! Skorna är inte fejk, det ser man! Och vart skulle man få tag på ett par fejkade jeffrey campbell? Och det med att han skulle vara soss och få de gratis, vafan?..

Skitsöt kille iallafall som ger dig dem skorna, skulle inte sitta fel med en sån toppenkille!!

Föresten så älskar jag verkligen din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

till er som undrar om de e fejk, jag vet tt han köpte dem på raglady arkaden så ni kan vara lugna. chill the fuck out

TACK SÅ MYCKET!

Va kostar dom:)

TACK SÅ MYCKET!

Oj!!! klicka precis in på din blogg.... OCH DET ÄR DEN BÄSTA JAG HAR LÄST!!!!! jävlar vad grym du är! Eftersom att jag är ny här på din blogg skulle du kunna svara på några frågor?

Vilken skola går du i?

Vart bor du?

Samlar du på bikinis? Gick in på din shopping och såg att du köper nya hela tiden haha ;)

kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR