Byte av bliggportal såklart

TACK SÅ MYCKET!

Vad har du för hårfärg?? Vad heter den??

TACK SÅ MYCKET!

men seriöst byt inte blogg portal

TACK SÅ MYCKET!

vill verkligen inte att du ska byta bloggportal!! blogg.se är den bästa och även den portalen man kan ha den finaste designen. myshowroom har ju sån himla ful design och nattstad också osv..

TACK SÅ MYCKET!

Nej, byt inte bloggportal, alltså du har din egen hejsanalexs.se. Det är liksom bara DIN och inte blogg.se fast än de tillhör det. Snälla byt inte, svik ej dina läsare för INGEN vill det

TACK SÅ MYCKET!

Byta INTE portal!!! Man slutar ju läsa din blogg direkt då

TACK SÅ MYCKET!

hoppas du inte byter bloggportal :/ det skulle suga

TACK SÅ MYCKET!

Till alla som blir galna om hon skulle byta bloggportal: Vafan spelar det för roll på vilken bloggportal hon bloggar på? Det är ju ändå innehållet som spelar roll! Jag tycker att hennes innehåll på bloggen är jättebra och inspirerande och stödjer hennes beslut. Och om det nu skulle vara av bloggportal så bryr jag mig inte det minsta, det blir bara spännande!

TACK SÅ MYCKET!

Snälla byt inte bloggportal vad du gör!

TACK SÅ MYCKET!

Varför skulle ni sluta läsa alexandras blogg om hon byter bloggportal?? fattar inte grejen, det är ju fortfarande samma blogg bara på en annan plats!!
det är ju inte så att kvalitén på hennes blogginlägg blir bättre. det kanske blir tvärtom så att den blir ännu bättre!!
byte utan bloggportal eller inte så kommer jag fortsätta läsa din blogg aexandra!!!

TACK SÅ MYCKET!

blir sämre mena jag haha!

TACK SÅ MYCKET!

kanske starta en blogg med dem där andra 3 tjejerna från götet

TACK SÅ MYCKET!

kanske starta en blogg med dem där andra 3 tjejerna från götet

TACK SÅ MYCKET!

Blir säkert bra.

TACK SÅ MYCKET!

Börja blogga med Julia, skulle vara jätte kul!

TACK SÅ MYCKET!

Neeeeej byt inte bloggportal! Fast kommer ändå läsa din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR