Lyx vs budget
Outfit
Vinter jacka
Kläder
Väskor
Älskar din blogg

TACK SÅ MYCKET!

Skulle vara kul om du la ut lite recept:)

TACK SÅ MYCKET!

Vinterjackor och även vilka primeboots som du tycker är snyggast!

TACK SÅ MYCKET!

Tips på höstkläder, vad som är inne typ!
Tips boots och dunjackor
Hur är det att gå i gymnasiet än så länge?:)

TACK SÅ MYCKET!

skulle du SNÄLLA SNÄLLA kunna svara på hur man kan matcha de ldir skorna du har nu i höst? Jag har också dem och vet inte vad jag ska matcha med!!! inte bara göra collage utan säga vad du tycker, vilken färg på byxor kan man ha tex? haha hjälp!

TACK SÅ MYCKET!

skulle du SNÄLLA SNÄLLA kunna svara på hur man kan matcha de ldir skorna du har nu i höst? Jag har också dem och vet inte vad jag ska matcha med!!! inte bara göra collage utan säga vad du tycker, vilken färg på byxor kan man ha tex? haha hjälp!

TACK SÅ MYCKET!

1. Snygga skinjackor - vet att du redan bloggat om detta men alla gbg bloggare tar alltid samma jackor så skulle va kul om du skulle kunna visa några andra alternativ som inte är för dyra heller.
2. Vinterjackor! I olika prisklasser!
3. Hur man matchar en svart transparant blus

TACK SÅ MYCKET!

Höst/vinter jackor & skor!
Mysiga höst tips!
Insperationer!
Vilka bloggar följer du? Tipsa gärna:)
Göteborg tips, affärer, cafér, resturanger!
Hälsosam nyttig mat
Roliga recept m.m :)))))

TACK SÅ MYCKET!

Vad du jag ska köpa uggs eller primeboots? Jag funderar på att köpa uggs nu och så kan jag köpa primeboots till våren sen men jag vet inte vad tycker du?

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du ska tipsa mer om snygga kläder och outfits! Det är bäst med din blogg enligt mig! :)

TACK SÅ MYCKET!

mycket fler videobloggar!!!! där du sitter och snackar lixom. blir mycket roligare och personligare då

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR