Kan du visa en bild på när du har byxorna på? Och vilken sida beställde du på?

TACK SÅ MYCKET!

Hur mkt kostade de + frakt och sånt

TACK SÅ MYCKET!

Visa hur dom ser ut på :)

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du på dom? Bra att veta ungefär hur dom är i storlek tänkte jag ifall jag ska beställa:)

TACK SÅ MYCKET!

snygga

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag ska beställa ett par jeans från Hollister, men storlekarna man beställer i är så konstiga med 00-regular osv, hur är storlekarna? Tacksam för svar, kram! :)

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket kosta dem? vilken storlek ska man ta om man har xs-s?

TACK SÅ MYCKET!

hej super fin blogg undrar bara va du tog och vilken storlek du har på dr. denim så jag kan jämföra, vill så gärna beställa sånna själv

TACK SÅ MYCKET!

Hur lång var leveranstiddn för dig? Väntar nämligen på ett paket :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR