nej hellre bloppis på bloggen bara. skulle vara skämmigt att gå och köpa massa kläder framför alla mitt i stan typ loppis.. eller min åsikt iaf. beror på iochförsig vart ni ska ha den typ slotsskogen är väl bättre än själva stan. men nej, ja tycker iallaflal bloppis på bloggen :)

TACK SÅ MYCKET!

JAS! Såå kul!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag hade kommit!

TACK SÅ MYCKET!

Hur hade ni tänkt lägga upp det då? Stå mitt i stan med bord typ?

TACK SÅ MYCKET!

jag skulle lätt komma! har inte läst deras bloggar, men tycker du har väldigt bra stil för det mesta och hoppas att jag hittar nått snyggt, stilrent och enkelt liksom:)

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle nog kommit!

TACK SÅ MYCKET!

Hade inte kommit om någon av er hade tagit med sig någon kompis eller haft någon kompis där för de hade varit så pin om man typ känner eran kompis!! Kan inte förklara men ja..

TACK SÅ MYCKET!

hade såååå kommit! tagit med kompisar och så med :) läser alla era bloggar och då är jättebra men du är favoriten ;))) kommer typ kännas som att träffa kändisar HAHA puss

TACK SÅ MYCKET!

Jag hade absolut kommit!

TACK SÅ MYCKET!

JAAAAAAA ZUPER

TACK SÅ MYCKET!

DET SKULLE VARA SÅÅ KUUUL

TACK SÅ MYCKET!

Tycker på bloggen!

TACK SÅ MYCKET!

Hade inte kommit. Skämmigt att ni tror ni e kändisar typ.

TACK SÅ MYCKET!

Jaaa!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR