Den förra var mycket snyggare

TACK SÅ MYCKET!

gillar den här meeeer, fin!
Men tkr du ska byta ut bilden med snö och hus u bakgrunden. Dels för att det är snö och att liksom det enda fina med bilden var du (jättefin bild på DIG), men bakgrunden var så rörig om du förstår mig rätt.

Svar: Jag hade faktiskt redan tänkt att göra de, så vi tycker likadant! De ska fixas snart!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

hur ofta är du med Ronni?
Kram din header är jätte fin'

TACK SÅ MYCKET!

Vad köpte du på Zara?

TACK SÅ MYCKET!

Din nya headset ser mer proffsigare ut än den förra! Alltså tycker jag att den är JÄTTEFIN men kan hålla med om att snöbilden är lite rörig!

TACK SÅ MYCKET!

Ser nästan ingen skillnad på designen, den är bli istället för rosa.
Jag tycker också du kan byta header. Blir bara jobbigt med en rörande header :)

TACK SÅ MYCKET!

När du har beställt från VS hemsida, har du varit tvungen att betala tullavgift? I så fall hur mycket kostade det? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR