Hej jag heter Alexandra och jag vill att de ska verka som att jag inte äter någonting
Hahahahah, bra att du äter vitt bröd istället för kyckling!!

TACK SÅ MYCKET!

Varför ska du skriva något taskigt när du ändå inte vågar stå för vem du är? & vad spelar de för roll att hon äter vitt bröd istället för kyckling? Haha herregud, låt henne äta vad hon vill!!!

TACK SÅ MYCKET!

vilken färg på nike free run 3 löparskor tycker du är snyggast? jag väljer mellan gröna, rosa, korall och blå och jag har sååån beslutsångest haha..

TACK SÅ MYCKET!

Vad använder du dig av för kamera ? Och vad använder du för redigeringpogram ? (För att få så klara färger , ljudstyrka osv) dina bilder är alltid så färgglada och fina!! :)

TACK SÅ MYCKET!
M

Vad gott det ser ut! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du har inte stora lår, du är inte för smal, du är inte tjock du ser helt fantastisk ut. Första gången jag klickade in på din blogg så var det första jag tänkte ''gud vad snygg hon är''. Jag säger inte detta bara för att göra dig glad utan det är verkligen sant. Du har drömkroppen verkligen. På alla bilder ser din kropp helt fantastisk ut. Du är verkligen snygg o jag älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Brukar ni köra 'lekar' på era middagar och isåfall har du några tips på några bra? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR