Skulle du kunna fota hur den ser ut på??

TACK SÅ MYCKET!

Blev det tull från Hollister?

TACK SÅ MYCKET!

Ska definitivt skaffa jeanskjol i sommar :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag har en fråga jag verkligen hoppas du kan svara på... Jag gillar en kille jätte mycket och vet inte om han gillar mig, men jag vill också gärna blogga men det känns som att alla killar tycker det är skittöntigt och att han ska tycka sämre om mig? Jag vet detta låter bara mobbat.. Men du har en bra kille och en ganska stor blogg, kanske skulle du kunna säga vad Ronnie tycker om bloggen? Tack och puss. Älskar verkligen din blogg Alexandra, du borde få mer creds än vad du idag får!

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad fin kjol!! Kan du inte visa hur den sitter på? Behöver du ha skärp till förresten?

Älskar din blogg verkligen, puss

TACK SÅ MYCKET!

Jag har saker från både Hollister & Abercrombie och såhär tycker jag de olika sakerna är i storlek:
Tshirts/linne: Lite mindre än vanligt. Jag har xs/s annars men har s i båda.
Skjortor: Jag har M i min, för xs skulle varit alldeles för litet.
Shorts: Där har jag gått ner en storlek i watt.
Jeans: Ganska normala.
Tjockare collagetröjor: Jag har M i båda mina.

Hollister har en tendens att vara liiite större än Abercrombie skulle jag säga. Man måste nästan prova för vissa tröjor på hollister är super stora i s, medan andra är mindre i s. Men abercrombie är mer ett säkert kort & de flesta s tröjorna sitter bra om man har s.

TACK SÅ MYCKET!

heej tycker du barbour jackor är snygga? tycker du det bara är snobbar som har dom? DU ÄR BÄÄÄÄST

TACK SÅ MYCKET!

vad tänker du ha till kjolen? tkr det är skitsnyggt med men vet inte riktigt vad man kan ha för topp till

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte du tipsa om några bra klädaffärer i sthlm? Typ likt fiorucci å sånt :)

Svar: Eftersom jag inte bor i stockholm så har jag tyvärr inte så bra koll på deras affärer.. kram!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag har 24 på jeans oftast och är rätt mindre än dig (är kortare och yngre) borde jag gå ner en storlek då? Din kjol var skitsnygg btw.

TACK SÅ MYCKET!

Hur lång tid tog det och få hem kjolen?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR