Men det är verkligen sjukt hur folk orkar lägga ner tid på det haha, skit i folk som ska kommentera och hålla på. Du är bra precis som du är! Tack för att du skriver den bästa bloggen!

TACK SÅ MYCKET!

neeeeeeeeeeeeeej haha jag gillar mat bilder! typ det där turkist yogurt och hallon, fick det från din blogg jätte gott ju! nejnej lyssna inte på dem...

TACK SÅ MYCKET!

tjena, innan du skulle åka till nyc så gjorde du ett inlägg, tror att det hette: ''wanties in new york'' bland annat så hade du ugs med i det inlägget och jag undrar om du skulle kunna tipsa mig om affären i nyc du hittade dom i, och även vilken gata victoria secret affären du shoppade i där ligger på! skulle vara dig evigt tacksam om du tog dig tid at svara på denna kommentar så fort du ser den för jag ska snart åka till nyc

Svar: Hej! Uggs finns lite överallt, shoppingcenter, små skoaffärer, deras egna affärer osv! De lär du hitta när du går där! Och jag gick till flera stycken olika Victorias Secret affärer, det finns flera stycken men jag har inte koll på vad gatorna där dom ligger heter, men googla så hittar du de! Hoppas du får en bra resa!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR