Du är hur fin som helst!!!

TACK SÅ MYCKET!

Du är en av dom snyggaste jag har sätt. Helt ärligt

TACK SÅ MYCKET!

Dessa idioter som skriver detta kan inte göra bättre själv! Din kropp är verkligen fin och om du fortfarande vill ändra på ditt utseende så är det acceptabelt, folk försöker trycka ner andra nu för tiden. Du är otroligt vacker! //

TACK SÅ MYCKET!

En helt ärlig kommentar, inget fjäsk eller för att försöka få dig glad, eller förhoppningsvis blir du det, men syftet är ärligt. Alla som skriver något minsta negativt om dig, är avundsjuka. Jag ser inget negativt med dig, som helst, hur du ser ut genom bloggen, är perfekt. Såg alla elaka saker och inget stämmer med hur jag ser dig.. Du verkar som en av dom tjejerna som är perfekt från topp till tå, så ta inte åt dig eller tänk ens på det! Om du ska ta åt dig av någon kommentar är det bland annat den här.

TACK SÅ MYCKET!

men fy fan! att folk ens har samvete att skriva sådant... sjukt! Du har verkligen en sjukt fin kropp, fint hår och jaa, hela drömutseendet! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du är helt perfekt! Alla vill se ut som du, du har en helt felfri kropp:)

TACK SÅ MYCKET!

<3

TACK SÅ MYCKET!

stora lår?! du har förfan perfekta ben! din kropp är ju typ perfekt över huvudtaget!! det är sjukt hur folk kan bete sig, ta inte åt dig någonting för de är bara dumma i huvudet.

TACK SÅ MYCKET!

Du är helt perfekt, du har jätte fint hår,du som person verkar vara helt awesome och det finns inget negativt med din kropp, du är verkligen perfekt, så ta inte inte åt dig! Dom är bara avundsjuka.

TACK SÅ MYCKET!

har aldrig komenterat din blogg eller så men brukar läsa den oså, de senaste så har du börjat blogga väldigt dåligt vilke tär synd, ville bara säga de

TACK SÅ MYCKET!

ta inte åt dig av de negativa kommentarerna, ta åt dig av dom positiva istället!
Du är jätte fin, skulle dö för att se ut som dig!
Kram

TACK SÅ MYCKET!

Såå sant!
Kämpa du är stark! Låt inte idioter trycka ner dej! Du har en underbar kropp är avundsjuk!
<3

TACK SÅ MYCKET!

Det är lite tråkigt att du säger att 97% av alla är elaka då jag och flera andra sitter och försöker kämpa mot de elaka kommentarerna. Du är lite dålig på att uppmärksama det bra vi säger om/till dig, och fokuserar lite för mycket på det som några avundsjuka snorungar sitter och kommenterar. Kan dock inte klandra dig, jag hade blivit helt förstörd om ja var du. Du är så stark verkligen! Och så sjukt fin!

Svar: först tack så jätte mycket, sedan så skrtev jag ju faktiskt tack till alla som är snälla och försvarar mig, om du läser hela inlägget så står det i slutet!:) kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Enda annledningen att folk ens kommenterar sådana saker är för att dom är avundsjuka. Annars skulle dom aldrig lägga tid på att ens kommentera sånt. Du är jättevacker!!

TACK SÅ MYCKET!

det är cepe skadade avundsjuka människor, jag skulle döda för din kropp! typ Victoria Secret material.

TACK SÅ MYCKET!

Alla som skriver något negativt om dig.. allvarligt, de är bara avundsjuka. Jag lovar. Du är jättevacker. Du skulle passa som PINK modell för VS. Ärligt.

TACK SÅ MYCKET!

kan du visa en bild på dig när du hade anorexia

Svar: jag hoppas att du skojar..?
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Brukar aldrig kommentera bloggar överhuvudtaget, för att jag helt enkelt inte kommer på tanken.
Först och främst vill jag säga att du är den snyggaste jag vet. Som om detta inte vore nog verkar du ha en underbar insida. Hallå, vem är inte avundsjuk? Skillnaden mellan de som kommenterar negativt och de som kommenterar positivt är att de har olika sett att föra fram kritik, I guess. Vissa letar brister, och om det inte finns några, hittar de på och börjar förolämpa. De andra lyfter fram det fina, och ger komplimanger. Jag vet att innerst inne tar man alltid åt sig. Det dumma är bara att man kommer ihåg en negativ kommentar bättre än en positiv. Men vad jag vill få fram med denna kommentaren är att det finns så jävla mycket fint med dig, och låt ingen få trycka ner dig.
Puss.

TACK SÅ MYCKET!

vad tycker du om dessa shorts som är ifrån beyonce for H&M kollektionen? http://web001.whowhatwear.com/blog/wp-content/uploads/2013/04/BEYONCE-HM-6.jpg

(snyggare i verkligheten dock, på bilden ser man knappt att det är pärlbroderi)

TACK SÅ MYCKET!

Så himla fin är du!
Jag är ditt största fan,jag tittar på din blogg varje dag och får mycket insperation av din blogg och dig. Min högsta dröm är att få träffa dig och ta ett kort med dig.

TACK SÅ MYCKET!

asså va... jag skulle valt din kropp före alla andra kroppar

TACK SÅ MYCKET!

Jag ska vara fullständigt ärlig nu. Du är perfekt. Ärligt. Du ser såååå naturlig ut och du använder nästan aldrig smink eller fixerar ditt hår. Du är så jävla fin Alex! Så skit i alla kommentarer dom är bara avundsjuka på ditt utseende osv. My opinion, kram!

TACK SÅ MYCKET!

din kropp är perfekt. jag skojar inte, den är PERFEKT

TACK SÅ MYCKET!

vilka idioter, du är helt sjukt fin! Din kropp är helt perfekt, bättre kan an inte ha! skit i dom avensjuka idioterna

TACK SÅ MYCKET!

Ta verkligen inte åt dig!! Du e asfin!!

TACK SÅ MYCKET!

Du är hur snygg som helst, skitfin kropp verkligen. Du ska absolut vara stolt över den! jag VET att det är avundsjuka från dem som är elaka, för du är varken ful, dryg, elak eller något sånt som kan vara en förklaring, så skit i dom!

TACK SÅ MYCKET!

Alex du är sjukt snygg och du ska fucking skita i vad dem andra säger, dem är bara avundsjuka. Du har en sjukt fin kropp, ansikte, pojkvän som du älskar och som du vet älskar tbks och en stöttande familj, skit i vad de andra säger de är inte värd din tid. Fortsätt så som du gör, due vacker, söt, gullig, rolig, snäll och din blogg e bäst!

TACK SÅ MYCKET!

På riktigt du är hur fin som helst!!!!
Blir skit inspererad av dig! :)

TACK SÅ MYCKET!

folk är ju helt dumma i huvudet! Du verkar som en riktig toppen tjej som dessutom är otroligt vacker! Alexandra ta inte åt dig av dessa kommentarer, du vet att dom inte är sanna utan dom är bara avundsjuka. Fortsätt blogga & håll huvudet högt!

TACK SÅ MYCKET!

Jag säljer TVÅ par RAY BAN WAYFARER, olika färger, helt nya med alla tags kvar.. RB 2140, Kenzas favoritmodell :) OBS!! Bara de svarta kvar nu!!

Snabb affär, säljes till ett kanonpris då jag behöver få in lite pengar.. Så FÖRST TILL KVARN!

Skynda att fynda sommarens hetaste accessoar! Kolla bilder på min blogg och maila mig [email protected] vid intresse..

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra du är verkligen perfekt! De som kommenterar elaka kommentarer är avundsjuka på dig för att du är perfekt! Om jag skulle fått välja att få vilken kropp som helt i hela världen skulle jag faktiskt valt din! Även om jag fick välja bland vs modeller med! Ta inte åt dig av elaka kommentarer, de har ingen hjärna när de kommenterar sånt! Kram! :)

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra !! Du ska inte bry dig om dessa kommentarer , klart att det är svårt . Det vet jag själv , man försöker alltid agera så moget & stå upp för sig själv & sina åsikter , men egentligen bryter man ihop . Men DU vet att du är fin & perfekt och ska totalt skita i avundsjuka människor . För dom är avundsjuka , vad har du gjort dom ? INGENTING . Så egentligen har dom ingen anledning att säga så . Du har ett utseende många vill ha & din kropp är snygg . DU har fina grejer & en grym personlighet ( verkar det som på bloggen ) Klart att folk blir döööö avundsjuka . Alexandra du är min förebild & många andras . En person som många ser upp till . Alexandra du är bäst !!! :))))))))))

TACK SÅ MYCKET!

Fyfan vad tråkigt med människor som är så missunsamma!
Fortsätt göra det du gör och skit i elaka kommentarer, kommer alltid finnas folk som är avundsjuka.
Kram

TACK SÅ MYCKET!
W

Stå ipp för dig själv och lyssna inte på alla elaka kommentarer!
Puss<33

TACK SÅ MYCKET!

Hej nu har jag DAGENS BLOGG var gärna med :D

Direktlänk: http://jonza.blogg.se/2013/may/dagens-blogg.html#comment

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du är jätte söt, och din kropp är jätte fin! Fattar inte varför de skriver såna kommentarer, de är bara avundsjuka. :)

kram ♥

TACK SÅ MYCKET!

Lyssna inte på dom dumma kommentarerna! Dom är bara avundsjuka på dig och kan inte se hur vacker du är! <3
Låt inte dom människorna komma in i ditt huvud och påverka dig negativt! Fortsätt med det du gör, du gör inget fel! Det är dom som gör något fel och borde skämmas gör det dom skriver!
Kram! <3

TACK SÅ MYCKET!

Jag blev så sur när jag läste detta inlägg för så ska man inte skriva till en människa! Jag läser din blogg dagligen och ser dig som en förebild! Du har otroligt snygga kläder och du är väldigt vacker. Ta inte åt dig vad de skriver för det är inte sant, de är bara jätte avundsjuka för att du är så himla bra!! Du är väldigt duktig på att göra inlägg också vilket är bra för man vill aldrig sluta läsa din blogg!! Jag har själv bloggat men slutade efter några veckor för jag tyckte det blev så jobbigt så det är verkligen duktigt av dig! Du är bäst och älskar dig blogg! :)))

TACK SÅ MYCKET!

Snygg outfit vart har du köpt tröjan och byxorna?
Och jag vet att det är så lätt att säga "men bry dig inte om dom kommentarerna" men klart man bryr sig. Men du ska veta att det kallas för avundsjuka och inget annat, för i vårat samhälle försöker alla trycka ner andra och så fort någon lyckas med något eller är bra på något ska den tryckas ner på något sätt, varför ska den få rätt till att må bra? Ingen ska må bättre än mig!...tyvärr är det så många tänker och gör verkligen allt för att andra ska ha det mindre bra..

TACK SÅ MYCKET!

Du är jättevacker tjejen! Min förebild verkligen, skulle nog aldrig kunna gå igenom samma sak som du har gått igenom. Du är så stark, och bry dig verkligen inte ett piss om de negativa kommentarerna. Du och alla runt omkring dig vet hur fin och otroligt vacker du är! Glöm aldrig det. Ta hand om dig, puss

TACK SÅ MYCKET!

du verkar som världens underbaraste människa Alexandra!! Jag läser din blogg minst 100 gånger om dagen, men dock kommenterar jag aldrig.. det är nog bara för jag inte har orken. Bry dig inte om de få som försöker trycka ner dig för att deras självförtroende ska skickas, stå med ryggen rakt och visa att du är tusen gånger bättre än alla de tillsammans! Stå upp för dig själv, puss

TACK SÅ MYCKET!

jag förstår vad du menar med att du får elaka komentarer osv, och det är verkligen inte okej håller jag med om MEN - jag kan tänka mig, att folk blir väldigt provocerade av att du ganska ofta "tjatar" om hur mycket du äter osv, när du (vill inte vara elak nu) inte äter speciellt mycket alls faktiskt. Minns en gång då du skrev att du hade varit på gymmet och så la du upp en bild på vad du åt när du kom hem och så var det typ en passionsfrukt eller nåt (minns inte exakt, men det var iaf inte mycket) Och en annan gång när du åt frukost som bestod av 1 passionsfrukt, lite äpplebitar och en liten klick naturell jordnötssmör.

Jag menar inte att det är okej av folk att komentera "fyfan vad bla bla bla" osv, alltså spy ur sig taskiga komentarer osv - absolut inte! MEN när folk skriver kritik mot dig om tex detta, på ett lite mer konstruktivt sätt, då tycker inte jag att det är något konstigt. Jag tänker bara att du kanske inte behöver skriva hur "myckeeeeet" mat du åt och så är det en liten frukt eller nåt det handlar om, då det blir väldigt konstigt och provocerande i folks ögon, PLUS att det är många ätstörda tjejer som läser din blogg (kan jag lova) som blir triggade när du skriver att du äter så himla mycket och så gör du inte alls det, du liksom hjälper till att skapa en skev bild på vad som är bra och sunt och mycket och lite. Du får ABSOLUT tycka vad du vill och äta hur lite (eller mycket) som du vill MEN skriv för guds skull inte om hur fruktansvärt "stolor" portion du tog och bla bla bla, för det är bara onödigt och det tror jag nog du innerst inne vet själv.

Detta var konstruktiv kritik till dig Alexandra, och jag tycker det vore jättebra om du kunde ta detta till dig (på rätt sätt) och göra något bra utav det. I övrigt har du en jättefin blogg och du är fin precis som du är men det hoppas jag du vet :)

TACK SÅ MYCKET!

men alexandra, tänk på alla snälla kommentarer du får här ovanför! ta åt dig av de istället! du är helt perfekt :)

TACK SÅ MYCKET!

Vill bara säga att du har en av de snyggaste kropparna jag sett, och du borde verkligen inte ta åt dig av vad någon skriver!

TACK SÅ MYCKET!

Hur kan fålk säja nått sånt du är hur snygg som hälst!!!! :)

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra, du ska inte ta åt dig av idiotiska kommentarer. Dubär inte tjock,ful,äcklig! Du är helt perfekt, Din kropp är så att man dör, jag är inte svartsjuk eller så eftersom att jag redan älskar min kropp! Men snälla, ta inte åt dig! Don't be sad,just say fuck you and smile <3. Jag brukar också få kritik om min kropp men jag tog inte illa upp, jag älskar ju mig själv. Men som sagt, jag har läst din blogg sen du startade den och bara älskar den! Du inspirerar mig. Puss på dig alexandra! Fyyy för idioter.

TACK SÅ MYCKET!

Det är helt sjukt hur vissa människor beter sig. Jag förstår inte ens hur man kan gå in på någons blog och kommentera att någon är tjock? Har folk inga känslor nu för tiden eller..? Jag hade tagit sååå sjukt illa upp om jag fått alla kommentarer du får, du är helt otrolig som står ut med det, speciellt eftersom du haft anorexia. Folk borde skämmas på riktigt. Du är hur fin som helst verkligen. Låt ingen ändra på det!

TACK SÅ MYCKET!

jätte tråkigt att folk är sånna, men du är ju frisk nu så då kan du inte böla över att du vart sjuk

TACK SÅ MYCKET!

Dina lår är långt i från stora, jag tycker både din kropp och ditt utseende är vackert. Jag förstår inte hur någon har mage att skriva sådana elaka saker till dig. Du är vacker ska du veta.

TACK SÅ MYCKET!

:o du har drömkroppen, älskar din.. tänkte säga rygg och dina ben men sen kom jag på mage, höfter osv såå jag älskar din kropp hehee

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek hade du på den river Island koftan är lika lång som dig typ och vill beställa koftan men är osäker på storleken, snälla svara så snabbt som möjligt!

TACK SÅ MYCKET!

Alltså Alexandra du ska inte ta åt dig av sånt!!! Kolla på dig själv du är perfekt! Du har världens finaste hår, mage, ben,ansikte och perfekta längden enligt mig!!!! Alltså man kan inte tycka att du är ful det är omöjligt! De som säger sånna elaka saker är så sjukt osjälvsäkra och så vill de inte vara ensamma om de så de vill få alla människor att få dåligt självförtroende! Det är så det är, så Alexandra kom ihåg detta nu du är perfekt.och din blogg är bäst också!

TACK SÅ MYCKET!

Första gången jag kommenterar. Men läser din blogg av flera anledningar, några är att du klär dig snyggt och att du är så himla fin! Du verkar också supergo verkligen!!

TACK SÅ MYCKET!

din kropp är super fin.

TACK SÅ MYCKET!

Dom är bara avundsjuka!!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Goa Alex!
Du är ung och livet i tonåren är inte alltid den lättaste tiden. Man påverkas ofta av vad andra tycker och tänker, oftast lite mer i din ålder än senare i livet. Det jag vill att du ska komma ihåg är att alla som känner dig personligen, inte via din blogg, som din familj, dina vänner, din pojkvän och framförallt du själv! Det är deras åsikter du ska lyssna på. Alla kommer inte alltid tycka om dig, men du kommer inte heller gilla alla människor du möter. Det viktigaste är att när du tittar dig i spegeln så tycker du om dig själv, den goa, glada, roliga och snälla tjej du är och även hur snygg och söt du är. Resten är just resten och resten är aldrig viktiga eller relevanta. Glöm inte det trots att du tycker det är kul med din blogg. Kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR