Kan inte du lägga ut en bild på alla dina converse? eller på dina favorit "vardagsskor"? Jätte bra blogg!

TACK SÅ MYCKET!

SNÄLLA svara på denna! Vad har du för storlek på din belstaff, behöver verkligen hjälp, för jag ska själv köpa en!
är dom små i storlekarna? :) älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Har du ett riktigt bra shopping-/skönhetstips?

Kommentera på min blogg och få chansen att få ditt tips publicerat och din blogg länkad!

TACK SÅ MYCKET!

det är ju inte converse? det är ju bloved!

TACK SÅ MYCKET!

Vem tror du - A är på PLL?

Svar: Man har ju fått veta två, och att en är liksom ledaren eller vad man ska säga tror jag vet hur det är (om de är likadant som i böckerna) men de kan förstöra om jag säger..
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR