Vad heter låten? :) as fint linne!

TACK SÅ MYCKET!

Förlåt men vad gör du?
Du tror verkligen att du är Kenza och att din mamma att och filmar dig är så jävla pinsamt! Hur kan du med?
Herre

TACK SÅ MYCKET!

Haha bitter person ovan? De bad ju om hur linnet såg ut när man rörde sig!

TACK SÅ MYCKET!

hahahahah håller med föregående kommentar .. vad gör du? vrf leker du någon ginatricot modell lr ngt... din wnb

TACK SÅ MYCKET!

såå snygg

TACK SÅ MYCKET!

Asså jag älskar din blogg men jag måste bara fråga dug, vad gör du?? Du står i shorts och linne när det ör snö ute?? Kram

TACK SÅ MYCKET!

Haha, hoppas verkligen inte du tar åt dig av dom så sjukt patetiska idioterna som sitter bakom skärmen och tror att dom är så jäkla tuffa. Är så sjukt trött på alla som snackar skit anonymt via internet.. Men iallfall, det jag tänkte skriva från början var att jag tycker det är as bra med sånna här filmer! Man vet aldrig riktigt hur kläder verkligen ser ut på, så det är bra att du visar! Dessutom är du super snygg, värsta modellen!! Fortsätt såhär :)

TACK SÅ MYCKET!

Jätte kul att du gjorde en sånhär video!! Blir mycket roligare att se plaggen då!
Hoppas verkligen att du tar åt dig av alla snälla och fina kommentarer du får! Fattar inte hur människor kan vara så respektlösa och skriva sånna elaka saker? Ha en mysig kväll, puss
Förresten skulle du kunna göra ett inlägg om goa parfymer?

TACK SÅ MYCKET!

Hej, älskar din stil och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera på min blogg om vilken avslutningsklänning du tycker jag ska ha.. Eftersom jag tycker din stil är helt grym så skulle jag bli jätteglad om du kommenterade! :) Kram ♥
http://mmooaakarlsson.blogg.se/2013/march/skolavslutningsklanning-hjalp-mig.html

TACK SÅ MYCKET!

Hur tänker du egentligen när du står i shorts och posear framför någon som filmar dig? Det räckte väll med bilderna

TACK SÅ MYCKET!

Jävla anonyma, blir så sur!! Och alla som skriver något taskigt är ju anonyma också, så himla pinsamt och fegt! Skit i dom, avundsjuka rakt igenom. Tycker denna videon var as bra, blir mycket roligare då :) Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Åh blir så sjukt iriterad på er som klagar. Ni måste verkligen ha använd era små hjärnor när ni försöker trycka ner en person som säkert är tusen gånger snyggare och bättre än vad ni är! Tyckte att det var mycket roligare med en video där hon engagerar sig för oss som vill se plagget!

TACK SÅ MYCKET!

du är bäst, skit i de andra!

TACK SÅ MYCKET!

men varför klagar ni? Hon gör ju detta för oss och hon gör det ju jättebra så lägg ner med dendär attityden. Snälla nån, FÖRSÖK att behärska eran avundsjuka lite iallafall.

Nej men på riktigt, alex du är så fin! du ska absolut fortsätta med sånnahär videos dom är jättebra! och man ser hur fin du verkligen är! :)

TACK SÅ MYCKET!

fan va tasking vissaaaaaaaaaaa är

TACK SÅ MYCKET!

Asså gud, sitter här och små skrattar för mig själv. Vad fan är det med er anonyma? Ni klagar HELA JÄVLA TIDEN PÅ henne. Hur fan orkar ni? Ni ber om mer videos, ni vill att hon ska visa hur linnet sitter osv. och när hon väl gör det då klagar ni bara? Asså ni är så pinsamma att man mår illa av er.

TACK SÅ MYCKET!
-

Åhhh du är så söt på den här videpn! Asbra med sånna också, man ser mycket bättre hur kläderna ser ut!

Bry dig inte om de elaka kommentarerna ärligt dom är bara avundsjuka!! Världens bästa blogg, puss

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR