Varifrån? :)

TACK SÅ MYCKET!

var är den ifrån? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vart har du köpt den? Superfräsch!!!

TACK SÅ MYCKET!

Är det äkta päls? Fyfan om du köpte en äkta päls!!! Hur kan du ens klara av att ha på dig en sån?? Vet du hur djuren inom pälsindustrin behandlas??? Djurplågare

TACK SÅ MYCKET!

Förlåt, men jag känner mig lite tvungen att upplysa.. Kolla gärna på videon.
http://www.facebook.com/photo.php?v=244409832362352

Svar: de är jätte hemskt, men alla djur behandlas inte på det sättet.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag vet att du tror att det finns djur inom pälsindustrin som inte blir plågade men sanningen är att det inte är ofta. De ställen som producerar päls använder speciella metoder för att få bättre kvalitet och de metoderna plågar djuren oerhört. Så kör inte med ditt snack om att alla pälsprylar inte är vidriga för om du ska ha päls som inte kommer från plågade djur så får du leta utanför affärskedjor och fina märken. Tror knappast att jackan ovan är köpt ute på landet hos en trevlig djuruppfödare. Menar inte att låta dryg eller klaga på dig på något sätt, det är ditt val att använda päls. Menar bara att du inte ska tro att djuren har behandlats bra.

Svar: Som sagt så beror de på vart pälsen kommer ifrån. Och jag tänker välja att tro att djuren har behandlats bra sedan får du tro/tycka vad du vill om det såklart. Men du vet lika lite som jag vart min jacka kommer ifrån, hur djuren har behandlats osv. De vet du faktiskt inget om och de gör inte jag heller, men jag väljer att länka positivt. Så du ska heller inte tro att alla djur behandlas dåligt för så är det inte.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR