Ville bara tipsa dig att nu har jag kört igång *Veckans blogg*
där du har chansen och bli länkad i bloggen i 1 hel vecka med egen bild!
gå gärna in och anmäl dig! kram!
http://annsoh.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-anmal-dig.html#comment

TACK SÅ MYCKET!

För allt i världen håll dig borta från allt som gynnar turismen för delfiner. Har i skolan sett en fruktansvärd film om hur det egentligen går till med delfinerna på ett ställe i Japan där man dödar 27000 delfiner per år. Metoderna är groteska där man hugger och dödar delfinerna med harpuner vilket gör fruktansvärt ont och man låter ofta delfinerna förblöda. Man samlar gör detta för att få delfinköttet, vilket i sig är farligt att äta för vi människor kan bli sjuka av det. De finare delfinerna gör man också illa sen säljer man dem för enorma summor pengar till delfinarier för att turister och skötare ska kunna ha kul med dem. Hade ingen aning om detta innan jag fick se filmen, och har innan det varit på delfinarium massor av gånger när jag varit utomlands men det är INGET jag tänker fortsätta med. Verkligen helt sjuk var filmer, skulle vilja länka den till dig men tror inte den finns kvar på svt... :( kram på dig iaf!

TACK SÅ MYCKET!

Åh, jag skulle vilja ha en liten gris också! Då helst en microgris som är ännu mindre än minigrisar om jag fattat det rätt :)

TACK SÅ MYCKET!

Fin blogg! kika gärna in på min!! :)

TACK SÅ MYCKET!

Åh jag är också en sån som äälskar frukt, jag föredrar nog frukt framför godis hehe ;)♥

TACK SÅ MYCKET!

Åh, nu blir jag sugen på kinderägg!

TACK SÅ MYCKET!

Undra om jag är den enda som läste ditt bloggnamn som "hejanalsex"

TACK SÅ MYCKET!

frukterna ser jätte goda ut :)

TACK SÅ MYCKET!

man blev ju inte alls galet sugen på frukt när man fick se den bilden :O

TACK SÅ MYCKET!

Åh, jag vill ha en liten minigris!

TACK SÅ MYCKET!

Jag älskar också Kinder Maxi, kan leva på såna! Mums :)

TACK SÅ MYCKET!

Checkar allt på din lista! Kinder maxi? Hur gott som helst! Frukt? Yummiieeee<3 Minigrisar? Dead<3 Och delfiner? Vem ville inte bli delfinskötare när man var sådär sju år, haha love! <3

TACK SÅ MYCKET!

Åh vilken super snygg blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Jättefin blogg du har :) älskar din header.

TACK SÅ MYCKET!

åå, frukterna såg ju inte lite goda ut!

TACK SÅ MYCKET!

Äter också frukt varje dag! Sjukt gott och bra för hälsan!

TACK SÅ MYCKET!

ja kinder är gott :)

TACK SÅ MYCKET!

älskar också frukt :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR