tycker du att det är värt att köpa ldir skor nu? :)

TACK SÅ MYCKET!

Hur lång är du?

TACK SÅ MYCKET!

alex! jag har samma bikiniöverdel som du (den "rosa" på bilden, den från VS) och jag köpte inte med en matchande underdel till min vilket jag ångrar rätt grovt.. Men iaf, det är ju en väldigt speciell färg och jag har letat men inte hittat någon underdel i samma färg, så jag undrar vad jag kan ha för underdel till?! vad har du? vad tycker du matchar? .. :/

TACK SÅ MYCKET!

Verkligen super fina bilder och as fin header! :D
Allt bra med dig idag?

TACK SÅ MYCKET!

fina bilder!

TACK SÅ MYCKET!

Vackra bilder :-)

TACK SÅ MYCKET!

så fina bilder!

TACK SÅ MYCKET!

härligt :)

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D

TACK SÅ MYCKET!

Åh vilka vackra bilder !! Jag undrar också hur lång du är?!!?!?! Du ser nämligen perfekt ut! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR