vaaa kul

TACK SÅ MYCKET!

Sökte också Sam ekonomi och samhäll, men jag in på ekonomi! :)

TACK SÅ MYCKET!

Skulle du kunna vara så snäll och skriva ner vad man behöver tänka på när man börjar 9:an? Skulle vara jättesnällt! Bästa bloggen!

TACK SÅ MYCKET!

Vilka av dina kompisar ska börja på Sam? :D :D

TACK SÅ MYCKET!

Är du villig till att träffa nya vänner på gymnasiet? Människor som inte gått på samskolan innan? Eller trivs du bäst med dina gamla vänner? Hur ska en bra vän vara för att du ska tycka om henne/honom? :) kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Eftersom jag har läst din blogg ett tag är jag medveten om att du sytt upp några av dina klänningar och det har sätt väldigt bra ut! Så nu när jag har en klänning jag ska sy upp hade jag blivit jätteglad ifall du kunde tipsa om var du du gjorde det? För dina har verkligen fått snyggt resultat så det hade varit schyst! Kramar!

TACK SÅ MYCKET!

Vad var antagningspoängen tilö samskolan ,

TACK SÅ MYCKET!

Nice :)

TACK SÅ MYCKET!

åh vad kul!! Hur många poäng gick du ut med i nian?? kram

TACK SÅ MYCKET!
M

Tror väl antagningspoängen är 295 för natur, 275 för ekonomi och 255 för samhäll...

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR