Sjukt jävla snygg klänning

TACK SÅ MYCKET!

hur mycket kostade klänningen?
du är så snygg btw

TACK SÅ MYCKET!

GRATTIS ALEXANDRA! hoppas din dag blir helt amaziiing! :) Du verkar verkligen vara den härligaste, det jag sett på stan och via bloggen. Du är värd den bästa födelsedagen!! Du kommer säkert få en massa fina presenter, äta gott och vara med dom du gillar för du förtjänar en helt perfekt dag! Du är min idol, den jag ser upp till mest och du har mitt drömliv! Perfekt boende (lol), perfekt pojkvän, massa underbara vänner, härligaste personen, perfekta utseendet, diiiiin garderob, din familj osv osv. Hade gjort allt för att ha ditt liv eller vara kompis med dig!!!! När jag är ledsen och så läser jag alltid din blogg, det tröstar mig på något viss! :) läst den sen du började i princip och den blir bara bättre och bättre !!
Åh du fattar inte hur blyg jag var så det var verkligen svårt att skriva denna kommentar, så tänkte göra det på din födelsedag! Ha de bästa nu, puss! Underbar klänning förresten.

Svar: åååå tack tack tack!! Det betyder verkligen sååå mycket för mig!! Tuusen pussar och kramar till dig!!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Ånej herregud!!! :'( trodde jag var en trogen läsare då jag kom på att det inte är din födelsedag förens imorgon...!!! :((( förlåt mig,... Ha det bäst imorgon (och idag) iallafall.. Puss!

TACK SÅ MYCKET!

vad kostade klänningen?

TACK SÅ MYCKET!

Snygg klänning! :D

TACK SÅ MYCKET!

Åh herregud vad du är snygg Alexandra! Helt sjukt vad vacker o snygg du är. Drömutseendet verkligen!!!

TACK SÅ MYCKET!

Om man kolla lite fort så var du lik diana payne från gossip girl i den klänningen haha och ansiktet då :)

TACK SÅ MYCKET!

asså din kropp är 2 die for typ

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR