Jag tycker att bloggen blir så mycket roligare då! För då har du allti så fina bilder och myckert mer varierat vad du gör! Kram

TACK SÅ MYCKET!

håller med sofie häröver!!

TACK SÅ MYCKET!

Bättre! Fler fina bilder och mer varierat!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker det blir roligare när du är där! Men ett tips är att inte alltid ha så himla välplanerade inlägg med systemkamera bilder hela tiden för då blir det oftast att man tar gamla bilder eftersom man inte använder systemkamera så mycket.. Men isåfall tycker jag du ska ha bilder från just den dagen med systemkamernan.. Det blir lite roligare med lite mer spontana bilder :)

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte du berätta vad ni åt
Å lite sånt från din tjejmiddag?
Kram! Din blogg e bäst!

TACK SÅ MYCKET!

Det blir mycke roligare då!
Lägg upp mycke bilder!

TACK SÅ MYCKET!

Den är lika bra tycker jag, men jag tycker du lägger upp samma "strand" bilder varje dag :)

TACK SÅ MYCKET!

Mycket roligare blir det då, då när du tar mer bilder med systemkamera och att du mer klär upp dig

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker det blir både bättre & sämre. Tycker om alla sommarbilderna du tar, men saknas outfitsen där du har kläder, man ser mest bikinisar i bloggen dom veckorna du är där. :)

TACK SÅ MYCKET!

Bättre! Tycker att du i vanliga fall endast lägger ut bilder på dig själv på morgonen i sängen eller outfit-bilder innan du ska gå.. Förstår du vad jag menar? Som läsare är det ju roligt att vara med lite hela tiden under dagen, istället för att du bara uppdaterar på morgonen när du ska gå någonstans med helt ärligt rätt så tråkiga inlägg.. Som många över skriver så gör du lite mer varierade inlägg när du är i Marbella. Det blir ju lätt så också eftersom när du är i Sverige så är det ju ditt vardagliga liv man får följa liksom :)

TACK SÅ MYCKET!

Bättre! Eller alltså jag tycker du borde skriva mer vad du gör på kvällarna osååå, inte bara typ mat, kläder, gymmet och att du träffar kompisar och så! utan mer fest och såå!

TACK SÅ MYCKET!

Va roligt :D jag bor i närheten faktsikt! Inte läst din blogg så länge och du har säkert svarat på detta tidigare men har du släkt där och ska du dit med familjen? :D

TACK SÅ MYCKET!

Mycket roligare, men se till att ha en bra uppdatering och lägg upp massa bilderna frän när du är där nere under dagarna:)

TACK SÅ MYCKET!

Bättre, absolut! Dock tycker jag det kan bli lite för många bikini bilder varje dag. Sen står det varje dag, vi har precis varit på stranden & ska åka till någon resturang nu. Du hade istället kunna skriva om hur dagen varit, vad ni ska äta & visa vad du köpt om du gjort det. Sen kanske du kan ta outfit bilder på mer varierade ställen. Jag vill inte verka "sur" men det är bara lite förslag.

TACK SÅ MYCKET!

Jag ääääälskar din bloggning när du är i marbella! Du lägger upp så härliga sommarbilder och massa från stranden i bikini osv! Plus att du har på dig så himla fina outfits där!

TACK SÅ MYCKET!

Åh jag har en fråga som jag verkligen verkligen hoppas att du kan svara på!
Det är såhär att jag ska åka till marbella för första gången nu om några veckor och jag är väldigt sugen på shopping där och eftersom jag aldrig har varit i marbella innan vet jag inte så mycket om shopping och så där så jag undrar om du SNÄLLA SNÄLLA skulle kunna göra ett inlägg (eller länka till ett gamalt) där du berättar lite om shopping och så i marbella (om du vet eller har något att tipsa om då, haha), typ om det finns något köpcentrum med lite nays butiker som är värt att besöka, om det finns någon särskild butik som bara finns i marbella som är bra med fina saker, finns vs som butik någonstans i marbella? Finns det något stort köpcentrum som har både zara, vs osv? Gud nu blev denna kommentaren super lång men jag skulle verkligen bli sååå glad om du svarade, älskar din blogg också haha tack på förhand

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR