neeeej

TACK SÅ MYCKET!

Tycker inte du ska byta! :)

TACK SÅ MYCKET!

Nej byt inte portal!! Forme suger!!!

TACK SÅ MYCKET!

Nej! Byt inte dit! Kommer i så fall att sluta läsa din blogg, läser en blogg som bloggar där och man slutar automatisk läsa den på grund av att bloggportalen är kass

TACK SÅ MYCKET!

Nej byt inte! Du kommer förlora massa läsare :/

TACK SÅ MYCKET!

NEJJJJ!

TACK SÅ MYCKET!

Nej, ha kvar denna!

TACK SÅ MYCKET!

Nej stanna!

TACK SÅ MYCKET!

Byt absolut inte!

TACK SÅ MYCKET!

Nej verkligen inte, gillar inte alls den portalen. Din blogg är grym som den är. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Nej den portalen suger.

TACK SÅ MYCKET!

Neeeejj!!!

TACK SÅ MYCKET!

Avsolut inte du kommer ångra dig!!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Du gör som du vill!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du ska byta! Bara för att komma vidare någonstans, nu känns det lite som om du är "fast" på blogg.se! Du kanske kommer få helt nya och fler läsare, och jag tror att dom flesta kommer vara kvar som läser sin blogg nu, eftersom du inte bytt innan!
Jag tror att det är en bra möjlighet!:)

TACK SÅ MYCKET!

Nej byt inte! Vet många som Bytt dit och deras bloggar har bara blivit dåliga.. Och sen dampar de jätte mycke om man kollar bloggen på mobilen! så byt inte

TACK SÅ MYCKET!

Nej nej nej nej nej nej NEJ

TACK SÅ MYCKET!

NEJ
NEJ
NEJ
YTTERLIGARE NEJ

din blogg är helt perfekt som den är, snälla byt inte! :(

TACK SÅ MYCKET!

NONONONONONONONONONONONONONONONONONONONO AND NO

TACK SÅ MYCKET!

NEEJ

TACK SÅ MYCKET!

Neeej jag älskar som du har nu! Plus att med deras lön får man typ en piggelin. Daimstrut på sin höjd efter mycket slit. SÅ NEJ! :))

TACK SÅ MYCKET!

Nej!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Nej tycker verkligen inte du ska byta massa stul med den portalen, den är även jätte svår att läsa från mobilen!

TACK SÅ MYCKET!

Byt INTE. Lova mig det Alexandra. Den bloggportalen SUGER SUGER SUGER. Design & allt blir jätte fult i den portalen och jag ÄLSKAR denna bloggen du har nu. Högupplösta bilder & kvalité. Det är ingen kvalité där, snälla byt INTE!!!! Du har ju dessutom .se domän så du behöver inre byta till en skit portal för att få det. Snäääälla byt inte

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte att du ska byta bloggportal för atr jag gillar inte forme, den ör typ konstig när man läser den på mobilen osv. Sedan tror jag oxå att du kan tappa läsare på att byta portal för då blir det massa krångel och vissa orkar inte fortsätta läsa osv. Men ett plus är ju att du iallafall skulle tjäna pengar på ditt bloggande. Hoppas du tar rätt beslut, puss<33

TACK SÅ MYCKET!

Nej, den suger verkligen... byt inte!!!!

TACK SÅ MYCKET!

neej

TACK SÅ MYCKET!

NEJ, BYT INTE! Har hört mycket negativt om den portalen och du kommer troligen förlora massa läsare.

TACK SÅ MYCKET!

Neeeeej

TACK SÅ MYCKET!

Jag vet inte så mycket om portalen men en möjlighet att börja käna lite pengar och så på din blogg, du kanske "känner att den är större" och det kan vara roligt att byta. Men en stor nackdel är ju att det är så många som säger nej, vissa av dom kanke slutar läsa din blogg så kanske lättast och säkrast för dig att stanna. Men du skulle kunna skriva till någon som har forme och fråga lite vad den tycker om det osv så du kan få någon som använder dets uppfattning. Hoppas det hjälpte och att du gör rätt beslut.

TACK SÅ MYCKET!
-

jag tycker inte att du ska byta! dom säger att de vill att du ska blogga där för att göra deras portal större. Den är alltså inte speciellt populär just nu och det antar jag att det finns en anledning till haha? Vänta tills ett bättre erbjudande från t.ex myshowroom kommer!

TACK SÅ MYCKET!

Nej

TACK SÅ MYCKET!

neeeeeeeeej!!! snälla byt inte...

TACK SÅ MYCKET!

Neeeeej!! Byt inte! Det enda som kommer hända är att dom vinner på det. Du själv kommer inte vinna nåt, utan snarare kommer du tappa massa läsare. Stanna kvar här!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR