Kul med någon som tar tid att svara på frågor ! Alltid intressant läsning :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alex! Måste säga att du är en super fin tjej med riktigt fint exotiskt utseende som jag bara älskar!
Men jag har ett tips till dig på bloggen, det är att välja ut rätt frågor att svara på, för man märker lätt vad det är för typ av människor som läser på din blogg och kommenterar. För frågorna du får, som du svarar på i inlägg är totalt onödiga vissa av dom. Och det märker du själv, men då svarar du i ett inlägg att dom ska sluta fråga dig om sånt och ta reda på det själva och blabla. Och just därför kan dom yngre bloggläsarna lätt uppfatta dig som spydig eller kaxig. Så mitt tips är isåfall att strunta i sånna frågor, alla har google!
Tänk inte alltid på att du måste tillfredsställa EN viss bloggläsare, utan alla ska tycka att innehållet är givande och intressant. :-)

TACK SÅ MYCKET!

Kom på en sak till, när du t.ex. svarar på frågor i inlägg så måste du tänka på att alla dina bloggläsare förmodligen kommer att läsa det. Och då är det inte alls smart att du svarar på en så personlig fråga som t.ex. "Känner du *hon* eller *han*?" För detta ger uppmärksamhet till andra tjejer, och andras bloggar. Detta är trotsallt DIN blogg och all fokus ska vara riktat mot dig själv! Det kan likaväl vara ett attention whore själv där ute som kommenterar och frågar om du känner henne, bara för att hon ska få uppmärksamhet och synas i din blogg. Det var mitt tips bara, hoppas det godtars :-) Puss!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR