alex!! Jag äger hur många VS bikinis som helst och vet att du älskar vs också hehe och jag tänkte beställa en till idag och skulle sååå gärna vilja ha ditt smakråd! jag väljer mellan dessa två:

http://www.victoriassecret.com/swimwear/sales-specials/fabulous-push-up-triangle-top-beach-sexy?ProductID=126455&CatalogueType=OLS

http://www.victoriassecret.com/swimwear/sales-specials/fabulous-push-up-triangle-top-beach-sexy?ProductID=126465&CatalogueType=OLS

vilken skulle du valt? Har sån beslutsångest över överdelarna.. jag skulle blivit sååå glad om du kunde hjälpa mig och säga vad du tycker, antingen här snabbt i kommentarsfältet eller i ett inlägg! ber dig verkligen haha, skulle behöva svar snabbt eftersom jag tänkt köpa idag :)!


Svar: Jag tycker du ska köpa den första! Hoppas du blir nöjd vilken du än köper! Kram:)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

åååh tack för tipsen! Speciellt den första, ska prova den med en gång!! :D

TACK SÅ MYCKET!

åååh tack för tipsen! Speciellt den första, ska prova den med en gång!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Kan du snälla göra ett collage med tips på vad man kan ha för skor till boyfriend-jeans? Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! :)
Jag hoppas verkligen verkligen inte du tycker att jag klagar eller så nu, för det gör jag verkligen inte, du får skriva och göra vad du vill, men ville bara tipsa om att citron bleker håret, MEN, gör mer skada än nytta då håret torkas ut väldigt mycket!

/Elsa

TACK SÅ MYCKET!

Din blogg är grym! Älskar att du uppdaterar så bra nu och gör roliga inlägg. Det uppskattas jag lovar!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR