så snygg!

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt! Måste skaffa mig ett par färgade raybans alltså, haha! Love xx

TACK SÅ MYCKET!

Ååååh jätte fin desgin! ser jätte proffsigt ut:)

TACK SÅ MYCKET!

Den här var så mycket mer proffsig. Gud va snygg, enkel men fin, stilren & snygg. Ha en bra dag

TACK SÅ MYCKET!

Vad glad jag blir att du blev nöjd Alex! Jag skulle maila ett svar när jag lagt in den igår men mina utgående mail ville inte funka :( hur som helst så blir jag jättesmickrad att även dina läsare verkar gilla designen, men å andra sidan är det ju bara dina idéer som har förverkligats! Det jag skulle skriva i mailet igår var i alla fall att givetvis kan du bara kontakta mig om det skulle vara problem eller om du har frågor eller funderingar (: kram!

TACK SÅ MYCKET!

Jättefejn!!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Hur snygg som helst!! Ser välldigt peoffsigt ut!:D

TACK SÅ MYCKET!

IBetalde du? Väldigt fin! Älskar stilrena designs

TACK SÅ MYCKET!

Fin!!

TACK SÅ MYCKET!

Dom två bilderna från vänster i headern ser ju helt mongo ut.. Ledsen men helt seriöst, de e för din egen skull jag säger det, fixa gärna det.. Annars var den snygg! Men hon har klippt bort typ halva bilden så ah.. De ser inte bra ut..

Svar: Nej, hon har inte klippt bort halva bilden, jag har luva på mig! :)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR