Hej Alex! Jag tror att alla vill ha svar på den här frågan och hag har frågat så sjuuuukt många gånger men inte fått något svar! Jag skulle uppskatta om du svarade i ett inlägg också. HUR har du fått sixpack? För alla ser ju klart och tydligt att du har en platt mage, grymt fina ben och ja, asbra kropp helt enkelt. Och även om DU kanske inte tycker det och inte "ser" ditt sixpack, så gör alla vi andra det och VI vill ha svar. Så kan du inte svara för vår skull? Jag älskar verkligen din kropp och jag vill försöka att få iallafall i närheten av din...! Vad, hur mycket och hur ofta äter du?Vad, hur mycket och hur ofta tränar du? Har du bra förbränning av mat? Jag skulle verkligen bli sååå glad för svar!!! Älskar din blogg verkligen!!

TACK SÅ MYCKET!

daaamn your body is so fit

TACK SÅ MYCKET!

Fan va het!! no homo...

TACK SÅ MYCKET!

Drömtjej

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker det e finare när man e lite kurvig.. Tycker att alex e för smal! Läskigt smal vafan :o

TACK SÅ MYCKET!
B

Alex är inte läskigt smal, hon har perfekt kropp.
Den ser vältränad och fast ut!
Kallar du detta för läskigt smal så kan jag tala om för dig att du inte har sett läskigt smala kroppar än!

TACK SÅ MYCKET!

Det där såg bra härligt ut du! =)

TACK SÅ MYCKET!

Ser härligt ut :)

TACK SÅ MYCKET!

Härligt!! :)

TACK SÅ MYCKET!
c

brukar inte näthata. men den tjejen är smal naturligt och har förmodligen inte jobbat så jävla hårt för sitt sixpack. vissa har det så sjukt bra

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad härligt!
Jätte fin blogg förresten! :)

TACK SÅ MYCKET!

åh vilken super fin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Ja hon kanske är naturligt smal men man ser att hon har muskler, om man bara är smal så har man inte sånna magmuskler ? Åhh stör mig vad har ni för rätt att kritisera henne vadå läskigt smal om ni tycker det håll de för er själva för fan varför trycka ner henne inte som att ni mår bättre av det ?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR