J

Va? Jag fattar inte. Går inte Ronni på Sam redan? Då ha ni ju gått på samma skola hela tiden..? Eller är det bara jag som är lite efter nu haha..

Svar: haha nejdå, men fråga va vad jag kommer att sakna mest när jag börjar på gymnasiet och eftersom vi inte kommer gå på samma skola så kommer jag att sakna de:)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Kjolen du har på bilden i mitten är den från zara? om inte vart är den ifrån? :) GALET snygga outfits verkligen!!

TACK SÅ MYCKET!

Båda tröjorna på bilderna är såå snygga!

TACK SÅ MYCKET!

fin fin blogg du har, kalas fint linne =)

TACK SÅ MYCKET!

Vad fin du är!

TACK SÅ MYCKET!

Fina outfits! :)

TACK SÅ MYCKET!

Älska dina svar! Tack för det :D Jättevackra foton på dig. Din skönhet är magisk.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR