Hej Alexandra! Jag tänkte bara höra om du har några tips vad gäller New York. Det är så att jag ska dit om ett par veckor, och vill gärna ha tips ifrån dig var det finns bäst shopping osv, jag vet ju dem självklara butikerna så som VS och så, men jag tänkte fråga dig om du kunde göra ett inlägg om New York, eftersom jag har för mig att du har varit där.

Jag måste också säga att du är den vackraste tjej jag nånsin sett, ärligt talat. Har typ aldrig vågat skriva det till dig & jag skulle nog inte våga säga det till dig om jag såg dig i verkligheten heller, för du är skrämmande vacker. Vet verkligen inte om du ser/svarar på kommentarer, men ville bara att du ska veta hur obeskrivligt vacker du är, tror att jag skrivit det nån gång förut, så hoppas det kommer fram & att du ser det, annars så tror jag redan att du vet det. Men du är verkligen perfekt, på riktigt. Sen verkar du vara världens härligaste tjej också, du verkar så himla gullig, snäll och omtänksam till sättet, du verkar verkligen inte bitchig eller så, som många andra skulle vart om vi hade ditt utseende! Din kropp, ditt hår, ditt ansikte och verkligen precis allt med dig är perfekt, hoppas verkligen du vet det & att du tar åt dig av positiva kommentarer/komplimanger. Om man hade ditt utseende så hade man vart överlycklig, men det är lätt att säga för oss andra.. Men jag hoppas verkligen att du ser det vi ser, och att du alltid är nöjd med dig själv, för du har verkligen inget att vara missnöjd över eller något att vilja ändra på. För hela du är perfekt, i allafall i mina och andras ögon. Kom alltid ihåg det. Älskar verkligen din blogg också, men undrar ifall du inte kan skriva lite mer om dig själv, asså typ mer ''om mig'' inlägg, och typ vad som är typiskt dig osv, så man lär känna dig lite bättre... Puss&kram

Svar: ååå massa pussar och kramar på dig!!! Tack så jätte jätte jätte mycket!!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Ååh vad coolt att jag ser henne här, Emma går ju på min skola! Vill också träffa dig, fina ni är förresten. :)

TACK SÅ MYCKET!

Om du fortsätter med din blogg och gör en massa fina inlägg som du gör nu så tror jag du blir nästa Kenza!! Du har ju redan fans i Göteborg!
Du är så himlans perfekt att du inte själv förstår!

TACK SÅ MYCKET!

Hade också velat träffa dig! :( bor så långt bort :(
Älskar din blogg mer än någonannans!

TACK SÅ MYCKET!

Hon liknar Frida Hallin på något sätt! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR