Tänk man har dålig pigment och inte kan bli brun får man inte ha ljusrpsa bikini då utan att du ska tycka att de e fult....?

Svar: jag skrev att ingen skulle ta åt sig.. Men jag tycket faktiskt att man ska ta en annan färg för annars smälter den lätt ihop med huden och man ser naken ut.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Man vill ju inte vara sjukt äckligt smal som du! Ehmm shiet asså?! fyfan! Du har garanterat tappat en läsare nu!

Svar: Vill inte ha läsare som försöker kränka mig så de är väl lika bara att du slutar läsa. Men det är ju inte jag på någon utav bilderna så vet inte vad du menar, och jag är inte äckligt smal.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!
R

till anonym över mig, haha hon är inte äckligt smal och jag tror att hon ligger och gråter nu i sin säng för hon har "tappat en läsare" haha patetisk kommentar

TACK SÅ MYCKET!

Du är inte alls äckligt smal som någon här skrev,, du har den perfeka kroppen!!

Och inlägget du skrev, håller med dig

TACK SÅ MYCKET!

Anonym: någon är visst avundsjuk ?:)

TACK SÅ MYCKET!

det kallas för kurvor!!! Mkt finare en pinnsmal....

TACK SÅ MYCKET!

jag fattar inte vrf du neckar den kroppen?! Alla e ju olika?! Du verkar inte fatta de. Perfekta kroppen?! Finns ingen kropp som e perfekt. Alexandras kropp e vel helt okej men inte perfekt.. Sluta nu och hålla på så... Du e säket en härlig person alex, mmen det här inlägget gick.på min gräns! Jag har en sån kroppsform som på den bilden du neckade! de var därför jag blev skit irreterad. Du borde tänka dig för lite alex.. Det här var inte schysst. Alla kan fan inte se ut som en vs modell! vilket du tror.... verkar iaf.. Men ha en skön kväll.. Blir arg..

Svar: Men snälla nån, jag syftade inte på kroppen utan bikinin, har du läst inlägget eller? Jag skrev att jag inte gillade beiga bikinis menatt jag gillade mönstrade och färgstarka. Snälla läs mina inlägg så blir de lättare att förstå sammanhanget med bild och text.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Alltså det är pinsamt vad efterblivna alla är. Hon dissade bikinin, inte kroppen. Haha snälla, läs inläggen. Och det där med att Alexandra är äckligt smal stämmer inte. Hon har ju förfan 6-pack typ. Du som skrev kommentaren är säkert en tjock jävla elefant eller nåt. Och eftersom du tydligen har problem med smala personer så borde du ju inte ha något emot att jag hatar tjocka personer, så draaa ditt sär. Folk säger att man är fin som man är, men det verkar ju inte bättre än såhär. Detta beteende äcklar mig. Hur kan man ens gå in och kommentera att någon är äckligt smal?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR