Åh, så himla skön är du Alexandra, verkligen! Älskar när du gör videobloggar! ♥
När du gör sådana här "pratvloggar" tycker jag att du ska sluta pilla med ditt hår så himla mycket för att... tja det får dig att verka otroligt osäker och handen flyger hela tiden ivägen för kameran osvosv. Men ja. Vore kul om du kunde göra fler vloggar, kanske inte just Q/A utan bara något ifrån din vardag då och då. ÄLSKAR DIN BLOGG. ♥

TACK SÅ MYCKET!

de är helt galet hur fin du är!!! dör lite

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om ldir skor?

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om ldir skor?

TACK SÅ MYCKET!

dethär kanske är en liten konstig fråga haha! Men jag tycker att det låter som om du kommer från Stockholm typ haha, du låter inte som en göteborgare i alla fall! Hur kan det va så? alltså har du bott i gbg hela ditt liv eller kommer du typ från Stockholm eller nåt haha? för övrigt är du så himla fin, älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Lite jobbigt med långt hår ibland? Ser ut som det på videon iaf haha, inget illa menat! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Ditt hår är typ det finaste i världen men jag klarade inte av att kolla på hela videon pga att jag störde mig på att du typ hade en toffs runt handleden fast du inte använde den när ditt hår kom i ditt fejs 24 sju! Men alltså det var typ en onödig komentar och så men ta inte illa upp nu för ditt hår är som sagt rena drömmen! Din blogg är jättebra också

TACK SÅ MYCKET!

Dgoooo

TACK SÅ MYCKET!

Är det sant att du blivit erbjuden att vara model för LC models? De är ju jättestort!

Kram älskar din blogg

TACK SÅ MYCKET!

Varför fick du ett stipendium??

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag letade igenom dina gamla videos för jag ville hitta den videon när du sitter på samma ställe som i denna videon fast du har toffs?! Kan du länka till den videon i ett inlägg?! Kram älskar din blogg

Svar: Om du går in på min videofyme!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR