Har för mig att du skrev någon gång att döskalle armbanden var svåra att få tag på eller att du glömt vart du köpte dom, eller så är det bara jag som är virrig, men här finns det iaf!http://www.uffessakerochting.se/store/p/alla-varor-2057/armband-med-d%C3%B6dskallar-168427 :)

TACK SÅ MYCKET!

Åh håller med dig, vad fin den var!! Aldrig sett den förut heller..

TACK SÅ MYCKET!

hej alexandra. jag undrar en sak. jag har jeffrey cambell (eller hur det stavas) och jag har de vanliga svarta med träklack. men jag har haft dom sen i somras och dom står bara där och samlar damm. har aldrig använt dom. och jag är rätt lång (över 170cm) så känns lite som om man tar för mycket uppmärksamhet med dem (för då blir jag ca 190). men hehe när hade du använt dom om du var jag? och till vad typ?:) tack i förhand :*

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR