Måste verkligen säga att jag älskar din blogg, ditt utseende och din klädstil. Tycker ärligt att din blogg är bättre än storbloggarnas så jag hoppas du fortsätter så, det är grymt! Undrar bara lite saker och det är om du har några ldir skor? Varför inte ifall?
Hur många LV väskor har du?
Tycker du inte att det är lite ovärt med american vintage eftersom det är helt enfärgade toppar för 500 lappen?
Om du inte bodde där du bor, var i Göteborg skulle du då vilja bo?
Vart köpte du dina paljettuggs och för hur mycket? Förlåt om du svarat innan men kan inte hitta det
Vilken känd fotbollsspelare hade du helst dejtat?
Kan du inte ta kort på ditt hus någon gång?
Kan du videoblogga igen? Var jättekul!

TACK SÅ MYCKET!

Den beige tröjan som du hade i inlägget med olika outfits , bilden näst längst ner, var har du köpt den?

Jättefin blogg!

Svar: American Vintage! tack
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Några frågor bara!
Solade ni på er resa?
Hur länge var ni där?
Är du brun nu? :)

TACK SÅ MYCKET!
K

Roligt och läsa

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker det är så sjukligt snyggt att ha jeffrey när du är så lång som du är, känn inte att du blir för lång, eller jag tycker iallafall det är sjukt snyggt!!

TACK SÅ MYCKET!

Men om man är typ 176(?) och ska antagligen ha dom på sin konfirmation blir man inte "lite" lång då'? Alltså när man ska gå runt och krama alla och så.. speciellt vill man inte längre än vissa

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR