Ha kvar!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Snälla byt inte!!!!! Nattstad är ingen "seriöst" bloggportal bara så kallade fjortis bloggar där!! Du kommer förlora massa läsare jag lovar dig !! Byt inte

TACK SÅ MYCKET!

Tycker seriöst att du ska byta! Lovar att du kommer få mer läsare där! Och det är ju ett plus att Tjärna mer pengar. Lovar du kommer ligga på toppen efter en vecka! Men du bestämmer själv! Grym blogg förresten

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du ska ha kvar på blogg.se , som du själva sa kan man göra bloggen finare och mer personlig då. Och det är mycket roligare att läsa en fin och välgjord blogg. På nattstad ser allt likadant ut, plus att ja tror du kommer komma längre här.

TACK SÅ MYCKET!

snälla byt inte! Natttad består endast av fjortisbloggar...

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte! Blogg.se har en högre standard än Nattstad

TACK SÅ MYCKET!

byyt!!

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte, sjukt ovärt, gillar inte nattstad.. Tycker du ska ha kvar bloggen här på blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte!

TACK SÅ MYCKET!

byt inte!!!

TACK SÅ MYCKET!

ha kvar!!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du ska ha kvar! Men för din skull om du vill tjäna mer pengar kanske du ska byta till nattstad, annars tycker jag inte nattstad är bra!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker det är bra här på blogg.se, så byt inte :)

TACK SÅ MYCKET!

byt iinte
hur mycket tjänar du ?

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du ska ha kvar!! Jag håller med att det är enklare att tjäna pengar där och att man får lättare bloggläsare men tycker verkligen du ska ha kvar! Det skulle inte va samma
Sak om det var nattstad.se/hejsanalexs haha

TACK SÅ MYCKET!

Nattstad e fjortis, byt inte

TACK SÅ MYCKET!

Byt verkligen inte!!! Nattstad är så b, endast fjortis bloggar.. fulare desgin där också! Älskar din blogg för att den är just här, så mycket mer stilrent på blogg.se!

TACK SÅ MYCKET!

Snälla jag ber dig byt inte! :(

TACK SÅ MYCKET!

Nattstad är inte fjortis! byt gärna! :)

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte :,(

TACK SÅ MYCKET!

Byt

TACK SÅ MYCKET!

byt

TACK SÅ MYCKET!

byt! Nattstad är enklare!

TACK SÅ MYCKET!

byt!!

TACK SÅ MYCKET!

Byt, och alla som säger att de bara är fjortisar på nattstad vet ju inget, De finns faktiskt seriösa bloggare där med:)

TACK SÅ MYCKET!

tycker inte du ska byta. Gillar inte alls den portalen . Var massa killar som skrev till mig i pm och skickade naken bilder och man ba VA?! Tycker blogg.se är mycket bättre!!

TACK SÅ MYCKET!

Nej byt inte! Blogg.se har en stilren design och är mycket bättre!

TACK SÅ MYCKET!

byt inte!!:)

TACK SÅ MYCKET!

byt inte!!:)

TACK SÅ MYCKET!

byt inte! slutar nästan alltid läsa bloggar om dom byter till nattstad, myshowroom eller något annat. Det är även massor utav killar/gubbar som pmar massa nakenbilder och sånt.. skitsnuskigt.

TACK SÅ MYCKET!

ha kvar!!! bara fjortisar där! bloggen är 1000 gånger nyggare och bättre här!!

TACK SÅ MYCKET!

byt inte!

TACK SÅ MYCKET!

Byt

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte!!!!! :(:(:(

TACK SÅ MYCKET!

Ha kvar!

TACK SÅ MYCKET!

BYT!!! Det är bäst där jag lovar<3

TACK SÅ MYCKET!

Har aldrig gillat nattstad... och tycker också (som jag såg någon annan kommentera) att blogg.se har högre standard hehe.

TACK SÅ MYCKET!

Kvar!!!!

TACK SÅ MYCKET!

INTE BYTA! DU KOMMER Tappa sååå mycket följare...

TACK SÅ MYCKET!

Byt! På nattstad kan man flytta över sin gamla blogg till nattstad. Liksom importera den. Så inga inlägg och bilder går förlorade!

TACK SÅ MYCKET!

byt till nattstad, 100 gånger bättre!

TACK SÅ MYCKET!

Om du nu vill ha en mer seriös blogg som du säger, så tycker jag du ska ha kvar den här.
Dessutom blir bildkvaliten sämre på nattstad.
Kram:)

TACK SÅ MYCKET!

Om du nu vill ha en mer seriös blogg som du säger, så tycker jag du ska ha kvar den här.
Dessutom blir bildkvaliten sämre på nattstad.
Kram:)

TACK SÅ MYCKET!

byt inte!

TACK SÅ MYCKET!

B Y T ! ! !

TACK SÅ MYCKET!

Ha kvar blogg.se, designerna här blir så mycket snyggare!

TACK SÅ MYCKET!

Byt. Alla kommer flytta med till nattstad, du kommer tjäna pengar och jag tycker blogg.se har tappat det lite inte alls klockrent att man ska ha det längre hehe. Nä byt till nattstad tycker jag iaf :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR