hej, har du märkt att den tröjan du har där, med stjärnor, som är skit snygg, har också Hanna på pll! hon hade den på typ något avsnitt som kom för några veckor sen, fett coolt om man tänker efter! och skriv gärna svar, skulle vara kul och se hur du reagerar :D

Svar: haha jag veet!! jag la märke till det för några dagar sedan när jag såg de avsnittet!! :D:D
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du på din a wildfox tröjor? Kan du inte visa alla? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du på dem? Svara jättegärna som ett "svar" under min kommentar för vill veta lite snabbt! För ska beställa en och vill gärna veta hur dem är storleksmässigt :) är lika lång och smal som dig så har samma storlek tror jag :) kram!

Svar: Man kan ha olika storlekar, det beror ju helt på hur man vill att dom ska sitta, på min blåa med vingarna har jag xs, på min rosa har jag S och på min blå M, det beror helt enkelt på hur man vill att de ska sitta, de med stjärnor ska ju vara stor så :))
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR