lägg in massa bilder från israel!
Och i videobloggar kan du kanske visa dina favvo plagg, kanske hur du och ronni träffades och vad ni brukar göra eller något sånt

TACK SÅ MYCKET!

Det skulle vara jätte kul om du visade hur ditt rum serut
Eller om du kan göra ett video inlägg igen, för det var jätte kul när du gjorde det senast
Ps: gillar din blogg starkt mycket!<3

TACK SÅ MYCKET!

Kan du inte skriva om vad du tycker om sneakers? Tex Air force 1 Timberland kängor osvovs

TACK SÅ MYCKET!

Skulle vart jätte roligt med video inlägg! Du kan prata om allt i från dina favorit plagg till din vardag. Själv tycker jag att det är mycket roligare än att läsa en massa hela tiden. Grym blogg föresten!

TACK SÅ MYCKET!

Ta sån 100-frågor lista o svara! :)

TACK SÅ MYCKET!

Bal klänningar :)

TACK SÅ MYCKET!

Skriv mer om mode, super kul att läsa om! skriv typ hur man kan matcha olika plagg med vissa grejer tex hur man kan matcha vit jeans oh liknande och lite tips inför sommaren vad som är snyggt :)

TACK SÅ MYCKET!

outfits varje dag!

TACK SÅ MYCKET!

Tipsa gärna om fina kläder, du har så bra smak! :)

TACK SÅ MYCKET!

Var gymmar du?

TACK SÅ MYCKET!

hej!
jag tycker du kan göra massa videoinlägg på typ allt lixom istället vad du skulle skriva kan du säga det istället typ vad du ska göra och så, för det är jätteroligt att höra din röst och så.
sen tycker jag att du ska ha en frågestund där du svarar på ALLA frågor om dom inte är föör privata!?

TACK SÅ MYCKET!

Jag vill ha video inlägg! Du kan prata om allt möjligt! Liksom göra en där du visar dina nya kläder, dina väskor i en, tipsar/dissar kanske smink osv... Sen kan du ju kanske göra en med en kompis eller så!!

TACK SÅ MYCKET!

Hur man beställer från VS! :D

TACK SÅ MYCKET!

När du gör dina collage med jättemånga bilder du vet? Skulle vara jättesnällt om du berättade vart du gör dem!

Förresten, kollade jag igenom massa gamla inlägg och sånt och sett att folk skrivit att du verkar bitchig osv typ "utstrålar bitchig" och jag ville bara säga att jag absolut inte tror det! Jag känner inte dig, och jag har aldrig heller sett eller träffat dig men du är typ en idol eller förebild för mig så jag hoppas verkligen jag gör det någon gång! Bara av att läsa din blogg, kolla hur du varit förut (läst dina gamla inlägg) känns som jag vet precis vad du är för person. ( och känner mig som en stalker haha...) Du verkar trevlig, alltid finnas där för familj, pojkvän och kompisar! Positiv och framåt och kunna prata med vem som helst och underbar humor. Men självklart kan du säkert bli sur, ledsen osv som alla blir haha, du är ju mänsklig trots allt! Och så är det ju "insidan som räknas" men jag måste få nämna vilken förebild osv du verkligen är inom utseendet också! Och jag blir så glad när du tipsar och skönhetstips, hårtips och sånt som du använder! Du har den perfekta kroppen (du behöver verkligen inte träna så mycket du tjatar om) , snyggt ansikte, jättebra pigment och ditt hår är helt fantastiskt! :) Men jag hoppas att du verkligen aldrig haha slutar att blogga, för du driver min absoluta favoritblogg!

Svar: åååå massa kärlek till dig!! Gud vilken fin kommentar jag blir så himla glad!!!
Btw, jag gör collagen på Picasa 3!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

gör en videoblogg om när du va i israel!:)

TACK SÅ MYCKET!

Angående Ronnis fotboll

TACK SÅ MYCKET!

Du är dyngoooo förresten!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR