Lite små lik adriana på något sätt har jag alltid tyckt

TACK SÅ MYCKET!

Micha Barton!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Du är liiiiite lik Adrina lima faktiskt! :D

TACK SÅ MYCKET!

michaaaaaaaaa barton! :D solklart!

TACK SÅ MYCKET!

finns ingen person som är vacker som du är.
Your one of a kind!

TACK SÅ MYCKET!

ingen tkr jag ! men micha barton liiiiite iaf <3 grymmis bloggis

TACK SÅ MYCKET!

Tycker att du är rätt lik Candice Swanepoel och Miranda Kerr,har alltid tyckt det :)

TACK SÅ MYCKET!

tycker inte någon av ovanstående stämmer in på dig, du är liksom unik.. men skiiitsnyggggg

TACK SÅ MYCKET!

mischa barton!!!!:o

TACK SÅ MYCKET!

Amy Diamond

TACK SÅ MYCKET!

så du vet så kan du kolla på säsong 4 på VD. kolla på eztv.it så kan du ladda ner nu när de kommer ut i USA för i sverige kommr den först om några veckor tror jag ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag vet inte hur länge sen jag skrev på din blogg att jag tyckte du liknade mischa barton. Men jag skriver det igen, på några bilder liknar du henne.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du är lik Frida Grahn! Lika snygg!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR