Jag vet att jag verken känner dig & att du antagligen inte har en aning om vem jag är! Men vill iallafall skriva till dig och berätta att jag tycker du är så otroligt vacker & med det menar jag inte bara vacker på utsidan utan jag tycker du verkar ha hjärtat på rätta stället. Jag har genomgått samma resa som dig genom ätstörning & jag låg även inne för aneroxi. Men idag är jag frisk och jag vet hur sjukt jobbigt det är att vara nere i skiten & tycker det var extremt starkt av dig att klara dig upp från den skiten. Tycker verkligen du ska strunta i alla dem negativa kommentarerna och bara visa hur galet fin du verkligen är, mot alla dem som är avensjuka!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker det är så synd om dig som får stå ut med så mycket fördomar från dina läsare! Du ska verkligen inte behöva göra det.

Det är så synd att så fort vissa personer tycker någon är snygg så hittar dom ALLTID massa fel och tycker att man är bitchig, ytlig osv osv. Om samma person hade tyckt att du var ful tror jag faktiskt inte fördomarna hade varit lika stora. Och det med att "dina vänner måste vara snygga" Vad fan har den personen fått det ifrån? För att hon/han tycker dom är snygga? Eller va? Antar att du umgås med dina kompisar för att du gillar att göra det, sen att dom enligt många är snygga kan varken du eller dom göra något åt.

Blev en väldigt rörig text nu, men iallafall: skit i alla fördomar, elaka kommentarer osvosv för det säger faktiskt mer om dom själv tycker jag. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Första kommentaren där dom skriver att du är fördomsfull vsd FAN är inte dom då? Idioter jag tror du är verkar vara JÄTTE snäll och du vågar vara den du är din blogg är såååå himla bra min favorit helt klart!!

TACK SÅ MYCKET!

Trevlig blogg du har

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR