Du skriver att du ser tjockare ut bara för att få uppmärksamhet och bekräftelse. Fyfan vad jag stör på sådant för du vet själv att det inte alls stämmer, att du i själva verket ser smal ut.
Snälla, bara lägg ner med allt bullshit.

Svar: jag behöver ingen bekräftelse, det är inte det jag är ute efter. Det är bara det jag tycker, att man får större beni paljettleggings.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Banga hacka ner på folk! det tyder ju bara på att du vill ha uppmärksamhet isåfall!

TACK SÅ MYCKET!

Varför ha mössa på dig?! Det var sådär till... Förlåt!:(

Svar: åå jag vet men jag hann inte duscha innan och mitt hår såg sjukt ofräscht ut så jag var tvungen
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Grymt snygga!

TACK SÅ MYCKET!

Vad köpte du leggingsen? Jättesnygga verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

hej vart är dina skor ifrån och fannys? snälla svara :)

TACK SÅ MYCKET!

Skitsnygga! Vet du om det finns något budget alternativ? Under 1000-lappen skulle uppskattas. Kram

TACK SÅ MYCKET!

Snygga! Vart köpte du leggningsen?

TACK SÅ MYCKET!

Jösses, kan du verkligen gå i dem klackskorna?! :o De är ju verkligen skyhöga! Fast antar det är en vanesak.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR