Haha ja fast det beror ju på VART man köper, i affären på 5th avenue är dom ju inte billigare än i sverige, men på t.ex Macys eller century 21 kostar dom ca 400-500kr! ;)

TACK SÅ MYCKET!

Dom kostar 2700 i Sverige...

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan! Jag har hittat en sida där dom säljer jätte billiga juicy couture mjukidresser, vet dock inte om dom är äkta eller om man kan lita på sidan eftersom dom kostar typ 500 kr? Sidan heter iaf:
http://chinaoutlet.se/brands/index.php?route=product/category&path=102_114

Du kan svara på min blogg om du vill :)
Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Jag köpte min hela för 700 när jag var där i julas hahah:)

TACK SÅ MYCKET!

Exakt samma modell på juicy affär

TACK SÅ MYCKET!

Jag köpte hela min juicy dress för 500kr! Var där i julas ungefär! Inte på rea! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR