vilken härlig blogg . allt bra med dig?

TACK SÅ MYCKET!

kan du köpa något på victoria secret till mig och så betalar jag dig sen?

TACK SÅ MYCKET!

Åhh, har också varit där! Klart man måste besöka Victoria's Secret då man är där! Ett måste!!

TACK SÅ MYCKET!

Gud va kul du måste ha det! Ska också till New york i hösten, längtar som bara den :D

TACK SÅ MYCKET!

ååh heaven!

TACK SÅ MYCKET!

Underbart med Victorias Secret! Jag shoppade loss där för några veckor sen. Du måste köpa den bodysplashen som luktar Champange and Strawberries. Mums!

TACK SÅ MYCKET!

Förresten vad kul du fick mig att rota fram mina gamla silvriga paljettleggings de har mest använts när jag klätt ut mig till Lady Gaga, men du matcha dem ju superfint!

TACK SÅ MYCKET!

Hade dom bikinis där, eller bara underkläder?:)

TACK SÅ MYCKET!

Är det dyrt i New York överlag? Shopping o sånt? Är det dyrt på Victoria's secret? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR