snygga jeans

TACK SÅ MYCKET!

kan du lägga upp bilder på fina mössor och halsdukar och säga var dom kommer från? :) skulle gärna vilja veta ganska snart!
jätte fin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

jag ska köpa en ny skinnjacka men vet verkligen inte vilken jag ska köpa skulle du kunna ge förslag?

Svar: den som jag tipsade om i mitt senaste inlägg (Snyggt från Zara) tycker jag är jätte fin, så de är ett tips!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt inlägg :-)
Snygga boots högst upp till höger :-)
Jag älskar höstkläder och framförallt mössor ;-)

TACK SÅ MYCKET!

Härliga bilder du har! och fin blogg. Kolla gärna in min blogg och bilderna från greklands underbara ö rhodos som vi varit på. FOTOBLOGG med skönhetstips, recept på god mat, fruktdrinkar, hälsotips, vår takterass med pool. inredning och så mycket mer! :)

TACK SÅ MYCKET!

Allt som behövs för en bekväm höst :3

TACK SÅ MYCKET!

Hur har du gjort din header, jätte fin! :)

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt!:D

TACK SÅ MYCKET!

Snygga grejjer :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR