Din blogg är bäst! bra bilder och insperation! Bästa bloggen om du frågar mig!

TACK SÅ MYCKET!

vilken färg på uggs är snyggast nu? och vilken stl, låga elr höga

TACK SÅ MYCKET!

tycker du det är fint med byxor som är jätte mycket utåtåt där nere?

TACK SÅ MYCKET!

Kan du snälllaaaaaaa tipsa om bra serier

TACK SÅ MYCKET!

vilka skor ska man ha till vintern? Är sååå trött på prime och uggs

TACK SÅ MYCKET!

Om man redan läst din blogg väldigt länge så börjar man inte kommentera "älskar din blogg" och så eftersom att man gör ju typ bara det i början, när man är ny läsare.. Eller så är det med mig iallafall så det kan vara en anledning... Men din blogg är väldigt bra och du är en stor insperationskälla för mig sedan lång tid tillbaka :P, ville att du skulle Veta det! Och att varje inlägg uppskattas av mig och många kompisar! :))

TACK SÅ MYCKET!

Inte så du gör oss en tjänst som bloggar

TACK SÅ MYCKET!

Började läsa din blogg för några dagar sen, har inte kommenterat *skäms* - men nuså! SUPERFIN BLOGG! älskar den :)

TACK SÅ MYCKET!

hahah lol.

TACK SÅ MYCKET!

Kan vara för att det alltid handlar om samma saker typ. Förstår att det inte är lätt att variera sig heller, absolut inte. Men det finns väl inte så mycket att kommentera kan jag tänka mig. Typ när du skriver att du har varit med Ronni och sen ska äta, vad ska man kommentera liksom? Typ "Åhh va kuuuul!!!" Det känns ju också patetiskt.
Jaja, fortsätt kämpa så blir det bra efter hand. Det går nog mycket upp och ned!

Svar: okej, denna kommentaren gjorde mig riktigt sur. Jag gör ungefär 2 inlägg om min vardag/dag ett på morgonen och ett på efter middagen oftast, utöver det gör jag tre - fyra andra där jag skriver om annat. jag bloggar om annat än vad jag gör, om du kollar min blogg nu och ser mina senaste inlägg så är det mycket mer inlägg om annat
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!
-

Läser din blogg flera gånger om dan och älskar den även om jag inte kommenterar så mycket :))

TACK SÅ MYCKET!

Hejhopp! mysig blogg! Fin tjej! Ditt hår..!!

TACK SÅ MYCKET!

alltså... jag gillar din blogg, läser den flitigt varje dag och jag inspireras av dig, men jag har inte så mycket att kommentera om. Inte ens storbloggare får mycket kommentarer förutom om de provocerar eller om de skriver om något väldigt "stort" ( blivit gravid eller så) Därför tycker jag inte att du ska oroa dig över det. Skulle kännas patetiskt att skriva "åh vad fin!" eller "gud vad roligt!" på varje inlägg liksom. Tycker att du har en skitbra och intressant blogg förövrigt! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag måste bara skriva att jag inte brukar kommentera, för tycker de är jobbigt hehe.. Men din blogg är verkligen min favorit för du uppdaterar lagom mycket med riktigt bra och uttänkta inlägg!! Du är absolut min förebild så fortsätt som du gör, även om kommentarerna inte alltid är på topp!! <3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR