Åhh vad jag älskar din blogg & du är så himla fin. Men jag frågade dig en fråga för flera dagar sen, och jag undrar om du kunde ta dig tid och svara på den, behöver verkligen ditt svar, fast jag förstår om du kanske inte fattade hur jag menade. Men du har ju vart i new york, och jag åker dit om 4 dagar nu, men asså, hur gjorde du när du packade, asså både dit och därifrån, för eftersom man åker dit nästan enbart för att shoppa, tog du med dig några kläder alls hemifrån, asså hoppas du förstår hur jag menar, undrar bara om du kan skriva ett inlägg där du ger tips på hur man packar smart när man ska till new york, tycker det låter som en bra idé till ett inlägg, men jag förstår om du har många andra frågor och så att svara på. Puss i alla fall, älskar din blogg !

TACK SÅ MYCKET!

Fin blogg du har! Känner med att det är dags att ta tag i träningen efter sommaren ;)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR