Vill du gå ner i vikt genom din träning eller bygga muskler och få en mer vältränad kropp?

TACK SÅ MYCKET!

Du skrev att du hade köpt ett armband till ronni när han fyllde år där man kunde rista in någonting vart köpte du det? :)

TACK SÅ MYCKET!

Ska nog också ta och skriva ner några mål och fick några bra tips från dig! :)

TACK SÅ MYCKET!

Vilka mål har du i träningen?

TACK SÅ MYCKET!

Hej jag är rätt ny läsare hos dig och tycker din blogg är super bra! Jag vet inte om du visat bilder på ditt rum men det vore kul om du visade lite hur det ser ut! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej jag är rätt ny läsare hos dig och tycker din blogg är super bra! Jag vet inte om du visat bilder på ditt rum men det vore kul om du visade lite hur det ser ut! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Är det okej med dig att man använder dina bilder som inspiration på t.ex weheartit? Eller tycker du det är som att "stjäla" dina bilder?

TACK SÅ MYCKET!

varför tog du bort videon? :(

Svar: Hehe, den kommer upp imorgon, finns kvar på min videofy om du vill se den nu, men tänkte publicera den här på bloggen imorgon så de blev fel förut! :)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR