bloggare - modell

TACK SÅ MYCKET!

Jag tänker "Göteborgs vackraste tjej"

TACK SÅ MYCKET!

Rik - modell snygg !

TACK SÅ MYCKET!

Snygg || snäll

TACK SÅ MYCKET!

snäll och hur snygg som helst

TACK SÅ MYCKET!

Rolig - snygg

TACK SÅ MYCKET!

/modell/du är jättesnygg!

TACK SÅ MYCKET!

En vacker tjej med fötterna på jorden! :)

TACK SÅ MYCKET!

Långt brunt hår - Ronni xD

TACK SÅ MYCKET!

modell- snygga ögonbryn hahah

TACK SÅ MYCKET!

bästa bloggen och bästa bloggaren

TACK SÅ MYCKET!

En vacker tjej som har en superbra blogg och grym klädstil. <3

TACK SÅ MYCKET!

Lååångt brunt hår - brun

TACK SÅ MYCKET!

Tänker Ronni och långt hår typ haha xd

TACK SÅ MYCKET!

saga (haha för att jag ser er två i skolan typ hela tiden) - dyngo

TACK SÅ MYCKET!

jättebra stil - småkaxig

TACK SÅ MYCKET!

Snäll kompis/person och rik

TACK SÅ MYCKET!

det är två olika saker

när man hör hejsanalexs tänker man på bloggen

när man hör alexandra pallvid tänker man på dig lixom , haha vi har många gemensamma så de e väl drf

TACK SÅ MYCKET!

Assnygga ögonbryn-perfekt

TACK SÅ MYCKET!

Snobb - Fint hår

TACK SÅ MYCKET!

Vacker och bra blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Drömutseende och snäll!

TACK SÅ MYCKET!

världens modell kropp/utseende och otroligt snäll!

TACK SÅ MYCKET!

Fin kropp och hår

TACK SÅ MYCKET!

Du har snyggaste headern jag sett på länge! Snygg person, precis börjat läsa den här bloggen ! :D

TACK SÅ MYCKET!

När jag hör ditt namn tänker jag på bloggare, modell, dröm

TACK SÅ MYCKET!

Brun, Rik

TACK SÅ MYCKET!

Gick i din skolan men upptäckte din blogg eftet jag slutat, så tänker på det och att du är sjukt snygg och har masssa fina saker 8D men du verkar ändå ha koll på läget liksom :))

TACK SÅ MYCKET!

fint hår / snobb

TACK SÅ MYCKET!

Vacker och mogen tjej. :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tänker, en respektfull bloggare med garderob proppfylld med märkes kläder som jag vill ha👍. Hahaha

TACK SÅ MYCKET!

Modell och mitt drömutseende typ

TACK SÅ MYCKET!

Bortskämd snobb

TACK SÅ MYCKET!

Så snygg att man mår dåligt haha.. Nej, positiv och snäll. Av någon anledning har jag fått ett intryck av att du är blyg första gången/gångerna du träffar folk. Men härlig:):)

TACK SÅ MYCKET!

Utseendefixerad/ytlig - snobbig/bortskämd
Dock har du snygg stil, kan ingen klandra dig för

TACK SÅ MYCKET!

så himla snygg!

TACK SÅ MYCKET!

Ååååh vad vacker du är!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR