hej alex!! om jag minns rätt så fick du hem ett par Jeffrey Campbell sneakers innan du åkte till NY, och jag undrar om du typ skickade tillbaka dom eller nåt för jag har inte sett en enda outfit med dom sen dess? Lite konstig kommentar kanske men kom o tänka på de hehe, jag undrar om du ändå tycker att dom är snygga/värda att köpa till kanske hösten?

Svar: Hej! Gud vilket minne hehe, jag hade nästan glömt av dom.. Men dom var ju stora som jag skrv när jag fick dom så jag skickade tillbaka dom efter att jag kom hem från resan, för dom passade helt enkelt inte.. Jag tycker att dom är snygga, men jag ska inte köpa ett nytt par. Kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

jaha hehe tack för svaret iaf! låter säkert som världens stalker när jag säger att jag kommer ihåg de haha men det bara dök upp liksom hahaha! vill också bara säga att din blogg är sååå himla bra just nu, du har världens flyt vverkligen, och det är så himla kul när du svarar snabbt på våra frågor!! det uppskattas verkligen :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR