Säger du som härmar Charlotta.nu hahahaha

Svar: när härmade jag henne?
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Bra tips, jättefin blogg!! Vad använder du för program och så till redigering av bilder osv?


Jag har just nu en Bloppis på bloggen kika gärna in! Http://hannahmeh.se

TACK SÅ MYCKET!

Håller med om allt! Går det bra om jag kopierar det du skrivit och skriver att du skrivit det på bloggen och länkar såklart? :)

Svar: Ja, om du skrver att det är taget av mig och länkar min blogg så är de klart att de är okej! :)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag älskar verkligen din blogg! En av dom två jag läser varje dag faktiskt :) Men jag måste bara fråga, hur tränar du dina ben? Alltså vilka övningar/maskiner använder du dig av? x

TACK SÅ MYCKET!

Kan du göra ett collage med typ tips på outfits att ha på sig första dan på gymnasiet? Och vad kommer du ha på dig? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR