hej! hade för mig att det var du som ville ha dessa så tänkte att jag kunde länka :)

http://www.ebay.com/itm/CHANEL-CC-Espadrilles-Sz-36-MUST-HAVE-Guaranteed-Authentic-/130964550550?pt=US_Women_s_Shoes&hash=item1e7e187396

TACK SÅ MYCKET!
E

Tycker du det är okej att använda dina bilder som inspiration på t.ex weheartit? Svara gärna på detta!

Svar: ja, det tycker jag om man ger mig cred för dom och länkar min blogg/instagram i bilderna när man använder dom! Kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!
s

när köpte du den jackan? vad kostade den? kan du visa bättre bilder på den? snäälla svara!! älskar din blogg kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag har en likadan t-shirt som dig som jag typ råka förstöra. Jag tvättade den nämligen för hand en gång och tror jag råkade ta i lite för mycken, för nu är halva nedre delen helt utdragen. Jag tänkte att du kanske har några bra tips på hur jag kan fixa den eftersom du brukar justera dina kläder osv? Super snällt om du svarar! Älskar jackan btw! Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Finns väskan kvar på zara? Älskar den !

TACK SÅ MYCKET!

Otroligt fin väska, skulle du kunna länka den för kan inte hitta den på zara, kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR