Hej Alexandra! Jag tittade tillbaka i ditt arkiv och läste ett inlägg där du skrev om att en tjej från en modellargentur kom fram till dig på stan. Blev verkligen jätteglad för din skull när jag läste det, för jag har hela tiden undrat när jag läst din blogg, varför du inte redan är modell och att du verkligen borde tillhöra en argentur redan. Så min fråga är om du hörde av dig till argenturen? Självklart är det ditt val, men jag säger bara en sak, du kan bli riktigt stor som modell, asså du har verkligen allt, du vet säkert de redan, men du är helt ofattbart vacker. asså, dina föräldrar måste vara jääätte stolta över att ha dig som dotter, allvarligt. Inte bara ditt utseende då, men asså du verka ha en sån himla fin personlighet också. Det är helt sjukt egentligen, asså när man läser din blogg så känns det som man känner dig, du verkar så himla gullig som person. Men tillbaka till min fråga: Hörde du av dig till argenturen? & på tal om det, det där med längden osv, du kommer ju växa, du är ju bara 16, sen kommer man ju få klackar osv, som gör att du blir längre. Och precis som du skrev i det gamla inlägget, hon skulle ju ALDRIG ha kommit fram till dig om du inte hade det som krävs, inklusive längden. Alltså tyckte just den agenturen att din längd passade dem, så jag hoppas verkligen du tog chansen och hörde av dig tillbaka.

hoppas verkligen du gjorde det, på allvar nu, du kan komma med i victoria's secret angels i framtiden, så himla vacker är du.

Hoppas du inte tycker min kommentar/frågan var jobbig eller så, jag vet inte om du har skrivit om du hörde av dig, men jag kan inte hitta det i arkivet. Så jag vill gärna veta, för jag tycker verkligen du borde vara ''signad'' med en agentur redan, och ingen skulle bli gladare än jag om du verkligen blev modell, för du kan gå hur långt som helst.Sitter och tänker det varje gång jag läser din blogg, du är helt felfri och så nära perfekt man kan komma.

Kram, älskar din blogg & ditt utseende

Svar: Ååå gud va glad jag blir!! Tusen pussar och kramar till dig, de betyder verkligen jätte mycket för mig när jag får sånna här kommentarer!
Nu till att svara på din fråga: Nej, jag har inte hört av mig, till dom och just nu vet jag inte vart lappen jag fick är heller.. Men massa kärlek till dig och tusen tack för alla fina ord!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

vad fin du är, och gillar verkligen din design! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR