Varför äter du ingen frukost? Bantar du eller något?

TACK SÅ MYCKET!

kul svar :D

TACK SÅ MYCKET!

åh herregud vad fin kropp du har! tränar du något, isåfall vad? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om converse med paljetter?

TACK SÅ MYCKET!

Vad har du köpt den vita toppen som du har på dig i headern? På bilden som kommer efter den svartvita ;)

TACK SÅ MYCKET!
-

har du ask ? :)

TACK SÅ MYCKET!

Varför inte frukost? Det är ju as viktigt...

TACK SÅ MYCKET!

Haha tråkit att visa balklänningen innan balen! Bra att du inte visar den innan alex (Y)

TACK SÅ MYCKET!

Du vet väl att frukost är de viktigaste måltiden på dagen? Det ärju ingen bra att slarva. Aja baja alex!

TACK SÅ MYCKET!

Min fråga då?
I vilken affär köpte du ralph lauren jeansen i och hur mycket kosta dom????
Snällla måste veta!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag Hinner inte äta frukost på morgonen heller, visst det kanske är viktigt Men jag klarar mig bra ändå. Jag hinner helt enkelt inte, hur mkt jag än prioriterar det.

TACK SÅ MYCKET!

Varifrån kommer jeansen du har på dig på bilden tillsammans med din Jofama jacka? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR