Nä asså inte riktigt nu, för nu tar du bild på dig själv.

TACK SÅ MYCKET!

grym blogg! dig börjar jag följa :D

TACK SÅ MYCKET!

gud vad fin du är!

TACK SÅ MYCKET!

jag dör lite vad snygg du är!

TACK SÅ MYCKET!

guuuuuuud va snygg blogg kram ♥_♥ ;)

TACK SÅ MYCKET!
-

Jag äääälskar dina vs bikinisar!! Varenda en utav dem och de flesta av dem finns inte kvar på hemsidan. Jag har försökt att leta efter liknande men har inte hittat några som jag tycker är lika... De trekantsbikinisarna som har typ rosa små stenar på och de bikinisarna med pärlor. Skulle du kunna kolla in på vs hemsida och kolla om du hittar några bikinisar som liknar dina? Väldig konstig fråga men det skulle verkligen uppskattas, har verkligen inga bikinisar och alla du har är dröm!! Älskar din blogg btw, favorit bloggen!! Kram :)

TACK SÅ MYCKET!
-

Och en fråga till, är dina bikinisar ifrån PINK eller vanliga vs? Och i såfall vilken storlek har du? :) Kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR