Ja der är assnyggt med lite slitna! Och slitna bruna primeboots ocksåå, dödsnyggt faktiskt

TACK SÅ MYCKET!

varför svara du inte på frågan om hur du gjorde klänningen kort? :D du kanske glömde men vill gärna veta hihi :)

Svar: oj, haha fixar det nu!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

bra svar :)

TACK SÅ MYCKET!

vart har du köpt de skorna du har på första bilden med orangea linnet och vita shorts? så himla fina

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket tror du att du skulle sälja klänningen för i så fall?

TACK SÅ MYCKET!

Superfin klänning!

Men jag är dödskär i skinnjackan.. tror jag dör, vill ha haha :(

TACK SÅ MYCKET!

Jaa skulle lätt vara intresserad av klänningen! Superfin!! :) Kontakta mig gärna på kik: sanniisens eller mail om du ska sälja! Kramis!

TACK SÅ MYCKET!

haha "dina ash är slitna, dags att slänga dom" låter som att NÅGON är lite avundsjuk..

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket skulle sälja den för?

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om converse med paljetter? :)

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket skulle sälja den för? Klänningen asså:)

TACK SÅ MYCKET!

Hej, tjitt så fin klänning (den vita med fjärilen).
Riktigt snygg!

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket skulle du sälja klänningen för?

TACK SÅ MYCKET!

Jag är intresserad av klänningen!!!
kram!

TACK SÅ MYCKET!

hur mycket skulle du sälja klänningen för isåfall ?????????

TACK SÅ MYCKET!

Jag kanske skulle vara intresserad av klänningen! Beroende på pris och storlek såklart :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR